بررسی مشکلات کارخانه کنستانتره سیلیس و میکرونیزه سیلیس فاریاب

تاکید بر حفظ شرایط کار و تولید دادستان کرمان در جریان بازدید از کارخانه کنستانتره سیلیس فاریاب، رفع مشکلات حقوقی و موانع تولید این کارخانه را در دستور کار قرار داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان به همراه معاون حقوق عامه دادستانی صبح امروز در راستای حمایت از تولید و احیای واحدهای تولیدی از کارخانه کنستانتره سیلیس و میکرونیزه سیلیس واقع در شهرستان فاریاب سرکشی و در جریان روند کار و مشکلات پیش روی کارخانه قرار گرفت.

مهدی بخشی یادآور شد: طرح توسعه‌ای کارخانه با هدف جلوگیری از خام فروشی و تولید شیشه در فاریاب با کیفیت بالا در حال انجام است که ان شاءالله با حمایت دستگاه قضایی و دولت ضمن افزایش اشتغال به تعداد چند صد نفر در آینده نزدیک، از ارسال مواد معدنی خام به خارج از کشور نیز جلوگیری خواهد شد.

مدعی العموم در استان استفاده از ظرفیت نیروهای کار بومی در واحدهای اقتصادی و تولیدی را مهم دانست و عنوان کرد: مردم منطقه باید از منافع این واحدهای صنعتی و تولیدی بهره مند شوند.

این مقام عالی قضایی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نقش تولید در رفع مشکلات اقتصادی و اشتغال و جلوگیری از ارتکاب به جرم و ورود افراد به چرخه بزه‌کاری، دستگاه قضایی نگاه ویژه‌ای به واحد‌های تولیدی و صنعتی در راستای توسعه اشتغال، تثبیت و خلق فرصت‌های شغلی برای مردم داشته و دارد.

دادستان کرمان در بازدید از شرکت معدن کاری گنبد آراسته میثاق جنوب بر لزوم حمایت از تولید و اشتغال در برهه کنونی تأکید و اظهار نمود: این مجموعه در آینده با مشکل کم آبی مواجه خواهد شد که باید با حمایت دولت و دستگاه قضایی این مانع هرچه سریعتر برطرف شود تا نه تنها از بیکار شدن نیروی کار جلوگیری گردد بلکه با طرح توسعه ای این واحد، چندین نفر دیگر جذب و شروع به کار نمایند.

مهدی بخشی بیان کرد: خوشبختانه تولیدکنندگانی چون شرکت معدنکاری گنبد آراسته میثاق جنوب توانسته اند در مناطق محروم در راستای اشتغالزایی بیشتر جهادی خدمت نمایند.

مدعی العموم در استان تأکید کرد: همکاری مجموعه مسئولین جنوب استان خصوصا مدیر کل صمت جنوب در راستای خدمت رسانی بهتر به فعالان اقتصادی مطلوب است.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۱۵۰۰۰ دانش‌آموز کرمانی در مراسم اعتکاف شرکت کردند

ج ژانویه 26 , 2024
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در جمع دانش آموزان دختر معتکف مسجد امام خمینی ره شهر کرمان گفت: ۱۵۰۰۰ دانش‌آموز کرمانی در مراسم اعتکاف شرکت کردند.