واگذاری بیش از ۳ هزار قطعه زمین در جنوب کرمان

استاندار کرمان گفت: در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن بیش از ۳ هزار قطعه زمین در جنوب کرمان به صورت خودمالکی به متقاضیان واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، مراسم آغاز واگذاری قرارداد زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن صبح سه‌شنبه ۳ بهمن ماه با حضور استاندار کرمان، مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان، فرماندار و امام جمعه کهنوج و سایر مسئولان جنوب کرمان برگزار شد.

استاندار کرمان در این مراسم گفت: این قطعات زمین به صورت خودمالکی واگذار می‌شود و متقاضیان می‌توانند به صورت ویلایی و با انگیزه بیشتر واحدهای خود را احداث کنند.

وی اظهار داشت: ‌بیش از ۳ هزار قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در جنوب کرمان به متقاضیان واگذار شود و امیدواریم با واگذاری این قطعات زمین، بخشی از گرفتاری مردم برطرف شود.

فداکار بیان داشت: زیرساخت این قطعات زمین در سه بخش توسط استان، وزارت مسکن و شرکت‌های خدمات‌رسان انجام می‌شود.

گفتنی است، در شهرستان کهنوج ۱۷۰ هکتار زمین به یک هزار و ۴۳۷ نفر در قالب طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در قطعات ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری واگذار می‌شود.همچنین واگذاری زمین به خانواده‌هایی که دارای ۴ فرزند می‌شوند، بدون قرعه‌کشی خواهد بود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

احیا رویشگاه های گیاهان دارویی و مرتعی در سطح بیش از ۴۳۴۷ هکتار از مراتع جنوب کرمان

چ ژانویه 24 , 2024
مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری جنوب کرمان از اجرای طرح احیا، اصلاح و توسعه گیاهان دارویی در سطح ۴۳۴۶ هکتار از مراتع جنوب کرمان در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت خبر داد.