سفره اطعام رضوی برای نیازمندان جیرفت گسترانیده شد

کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان جیرفت با همکاری خیرین ۴ هزار پرس غذای گرم طبخ و همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی در بین نیازمندان و محرومان توزیع کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز، عفت سنجری مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی شهرستان جیرفت اظهار داشت: خادمیاران این کانون در جهت ترویج نهضت حسینی و فرهنگ عاشورایی اقدام به پخت و توزیع غذای نذری کردند.

وی بیان اینکه هزینه تهیه این تعداد پرس غذا توسط خادمیاران و خیرین تهیه شده است، ابراز داشت: سعی می‌کنیم توزیع غذای گرم و بسته ارزاق  را به صورت مناسبتی و خارج از آن را به صورت پیوسته در میان خانواده‌های نیازمندان و محرومان ادامه دهیم.

سنجری تصریح کرد: همچنین این تعداد غذای گرم میان عزاداران و نیازمندان روستاهای میجان، دولت آباد و سطح شهر جیرفت به نیت امام مهربانی‌ها و سیدشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۱۰ بسته معیشتی غذایی در ایام محرم به ویژه روز تاسوعا و عاشورای حسینی در بین خانواده‌های محروم توزیع شد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سردار سلامی: واکسنی وارد می‌کنیم که از سلامت آن اطمینان داریم

د آگوست 23 , 2021
فرمانده‌کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه ما از کشورهایی واکسن می‌آوریم که از سلامت آنها اطلاع داریم و یا خودمان تولید می‌کنیم، گفت: آنها که می‌خواهند ما را وابسته و ذلیل و نیازمند در مقابل دشمن نشان دهند دنبال این هستند که اینها چرا از آمریکا واکسن نگرفتند؟ آمریکایی […]