تمام پهنه‌های استان کرمان سنددار می‌شوند

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان با بیان اینکه حدنگاری اراضی ملی استان پایان یافته است، گفت: کار ویژه سازمان ثبت اسناد و املاک در سال جاری حدنگاری اراضی کشاورزی است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در نشست مشترک با رئیس دادگستری، فرماندار و رؤسای ادارات متولی زمین و مسکن شهرستان راور با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر ضرورت حدنگاری اظهار داشت‌: هویت‌ بخشی و صدور اسناد مالکیت برای متر به متر اراضی کشور در قانون جامع حدنگار و اسناد بالادستی تکلیف شده است و باید به عنوان یک اقدام فرادستگاهی توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی دنبال شود.

سیدمهدی هاشمی به بررسی وضعیت و چالش‌های حدنگاری این شهرستان پرداخت و گفت: یکی از سیاست‌های کلان کشور در برنامه هفتم توسعه اتمام حدنگاری و صدور اسناد مالکیت برای کلیه پهنه‌های سرزمینی کشور است.

وی ادامه داد: صدور سند علاوه بر کاهش اختلافات ملکی و حجم ورودی پرونده به محاکم دادگستری، امنیت سرمایه‌گذاری و امکان آمایش سرزمینی را فراهم می‌آورد و نقش بی‌بدیلی در توسعه اقتصادی ایفا می‌کند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اطلاعیه‌دوم وزارت اطلاعات درباره فاجعه‌ تروریستی کرمان/ ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری بازداشت شدند

پ ژانویه 11 , 2024
وزارت اطلاعات در اطلاعیه دوم خود درباره فاجعه‌ تروریستی کرمان از بازداشت ۳۵ نفر از عوامل پشتیبانی تروریست‌های انتحاری و تعقیب تعدادی از آمران و طراحان عملیات تروریستی کرمان درخارج از کشور خبر داد.