خانواده خیر جیرفتی هزینه یادبود پدر خود را به آزادی ١١ زندانی اختصاص دادند

رئیس زندان جیرفت گفت: خانواده خیر جیرفتی هزینه برگزاری مراسم سالگرد و یادبود پدر خود را به مبلغ ٤٠٠ میلیون تومان، به آزادی زندانیان جرائم مالی اختصاص دادند.خانواده خیر جیرفتی هزینه سالگرد و یادبود پدر خود را به آزادی ١١ زندانی اختصاص دادند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، محمدرضا شریفی امروز با اشاره لخ اختصاص هزینه سالگرد و یادبود پدر خانواده حیر جیرفت به آزادی زندانیان اظهار کرد: با این اقدام انسان دوستانه و خدا پسندانه، ١١ زندانی جرائم مالی، شامل یک زن و ده مرد از زندان آزاد می‌شوند.

رئیس زندان جیرفت بیان داشت: این خانواده نیکوکار هدف خود از این اقدام شادی روح پدرشان، معلم اخلاق و حقوق، زنده یاد «اصغر گیلانی‌پور» و مشارکت در آزادی زندانیان جرائم مالی اعلام کردند.

وی گفت: زنده یاد گیلانی‌پور ضمن اینکه از اولین وکلای به نام شهرستان و مؤلف کتاب «جیرفت در گذرگاه تاریخ» بود، سالها به‌عنوان دبیر و مدیر دبیرستان در جیرفت مشغول به تدریس بوده و در زمان حیات، یک مدرسه را به فرزندان جیرفت اهداء کرد.

شریفی ضمن قدردانی از اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه همسر و دختر مرحوم گیلانی‌پور خاطرنشان کرد: اختصاص هزینه مراسم‌ ختم، به کارهای خیریه، باقیات و صالحات را برای فرد متوفی در پی دارد و می‌تواند در شهرستان به یک فرهنگ تبدیل شود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چه افرادی باید از نظر دیابت غربالگری شوند؟

ش دسامبر 23 , 2023
چه افرادی باید از نظر دیابت غربالگری شوند؟