قالیباف: ما فرامین رهبری را تکلیف شرعی و قانونی خود می‌دانیم

رئیس مجلس ضمن تقدیر از رهبر معظم انقلاب به خاطر پذیرش دعوت نمایندگان گفت: ما فرامین و دستورات رهبری را برای خود تکلیف شرعی و قانونی می‌دانیم و آنها را به کار خواهیم بست و در رفتار و گفتار ثابت خواهیم کرد که این دستورات را اجرا می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کرمان به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در آغاز نشست علنی امروز (یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰) مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه خودم می‌دانم که از اینکه مقام معظم رهبری این منت را بر یکایک ما نمایندگان گذاشتند و دعوت ما را پذیرفتند تا بلافاصله بعد از اولین روز از آغاز اجلاسیه دوم مجلس یازدهم توفیق داشته باشیم در محضر ایشان باشیم، از ایشان تقدیر و تشکر داشته باشم.

رئیس مجلس اظهار داشت: وظیفه دارم از رهنمودها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب در عملکرد مجلس تشکر داشته باشم و همین جا به محضر ایشان و ملت عزیز و شریفمان عرض می‌کنم که ما فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را برای خود تکلیف شرعی و قانونی می‌دانیم.

وی افزود: ما فرامین رهبری را به کار خواهیم بست، به آنها توجه خواهیم کرد و هم در رفتار و هم در گفتارمان ثابت خواهیم کرد که این دستورات را اجرا می‌کنیم و برای حل مشکلات مردم در خدمت ملت عزیز خواهیم بود.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز تزریق دُز دوم واکسن انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا

ی مه 30 , 2021
رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: تزریق اولیه واکسن مشترک انستیتو پاستور ایران و انستیتو فینلای کوبا که در فاز نهایی قرار دارد برای ۲۴ هزار نفر از مردم ایران آغاز شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از فارس، علیرضا بیگلری، رئیس انستیتو پاستور ایران، اظهار […]