جلوگیری از عملیات غیر مجاز کوه بری و گودبرداری در اراضی ملی جیرفت

به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان؛ فرماندهی یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان در گفتگو با خبرنگار پیام طبیعت جنوب کرمان گفت: صبح امروز طی گشت زنی نیروهای یگان حفاظت در منطقه از یک فقره عملیات کوه بری و گود برداری با هدف ساخت و ساز غیر مجاز در روستای گردکان محمد آباد بخش جبالبارز شمالی شهرستان جیرفت جلوگیری به عمل آمد.

سرهنگ امیرافضلی با تاکید به تشکیل پرونده و معرفی متخلفین به مراجع ذیصلاح اضافه کرد: در همین راستا یک دستگاه بیل مکانیکی نیز توقیف شد.

وی افزود: پیشگیری از وقوع جرم اولویت نخست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است و نیروهای یگان حفاظت جنوب کرمان به گشت زنی های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی منطقه ادامه خواهند داد و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تصرف اراضی ملی توسط افراد سودجو با آنها برخورد خواهند کرد.

سرهنگ امیرافضلی در پایان خاطرنشان ڪرد: مردم طبیعت‌ دوست می‌توانند در تماس با “شماره ۱۳۹ و ۱۵۰۴ ڪد امداد جنگل و مرتع اداره‌ڪل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب ڪرمان” گزارش‌ها و اخبار خود را در زمینه آتش‌سوزی عرصه‌های منابع طبیعی، تخریب و تصرف اراضی ملی، قاچاق گیاهان دارویی، حفر چاه غیر مجاز در اراضی ملی و … اطلاع‌رسانی ڪنند تا از ورود خسارت‎های جبران‌ناپذیر به عرصه‌های مرتعی و جنگلی جلوگیری شود.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قالیباف با ۲۳۰رأی رئیس مجلس ماند/ نیکزاد و مصری نواب‌رئیس شدند

چ مه 26 , 2021
به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان، نشست انتخابات هیات رئیسه مجلس برای اجلاسیه دوم صبح امروز با حضور ۲۴۲ نماینده مجلس آغاز شد. برای تصدی پست ریاست مجلس فریدون عباسی دوانی نماینده کازرون و محمدباقر قالیباف نماینده مردم تهران کاندیدا شده بودند. *قالیباف رئیس ماند اما نهایتا با ۲۳۰ رأی نمایندگان مجلس محمدباقر قالیباف رئیس مجلس یازدهم […]