راه‌اندازی مجهزترین کارگاه تراش سنگ‌های قیمتی جنوب استان در زندان جیرفت

همزمان با میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) کارگاه تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با کمک انجمن حمایت از زندانیان در زندان جیرفت راه اندازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی زندان جیرفت، با حضور صباحی عضو هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان و دادیار شعبه ششم دادسرای جیرفت و فاطمی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان و در راستای اجرای سومین بند از اولویت های سازمان زندانها مبنی بر اشتغال تولید محور در زندان با هدف بهبود اشتغال زندانیان، کاهش آسیب های ناشی از حبس و توانمند سازی شغلی مددجویان، کارگاه تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی در مجتمع اشتغال و حرفه آموزی زندان جیرفت راه اندازی شد.

محمدرضا شریفی رئیس زندان شهرستان جیرفت ضمن تشکر از مساعدت و حمایت های افشین صالحی نژاد دادستان جیرفت و رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان و فاطمی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اظهار داشت: این کارگاه مجهزترین کارگاه تراش سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی در سطح جنوب استان می باشد که با استانداردهای به روز کارگاهی و با همکاری انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تجهیز و راه اندازی شده است.

رئیس زندان جیرفت با اشاره به لزوم کیفی سازی سطح کلاس های آموزشی در زندان و اهمیت آموزش و راه اندازی کارگاه تراش سنگهای قیمتی برای مددجویان علاقمند گفت: تراش سنگ های قیمتی از جمله رشته های پر رونق در صنایع دستی می باشد که با آموزش اساتید برجسته استان، در مجتمع اشتغال و حرفه آموزی اندرزگاه بزرگ زندان جیرفت راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهره‌برداری از ۳۳۶ طرح روستایی در استان کرمان

چ اکتبر 4 , 2023
مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری کرمان گفت: بیش از ۳۳۶ طرح روستایی در هفته ملی روستا توسط دهیاری های استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد.