افتتاح چندین طرح محرومیت زدایی در کهنوج به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس چندین طرح از جنس محرومیت زدایی با اعتبار ۴۱۶/۶ میلیارد ریال با حضور سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در شهرستان کهنوج به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ این طرح های عمرانی و محرومیت زدایی شامل افتتاح ۵ باب مدرسه با اعتبار ۴۱ میلیارد ریال، افتتاح بازارچه اشتغال با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال، افتتاح پروژه های آبرسانی با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال، ۱۰۰ چشمه حمام و سرویس بهداشتی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، ۷۰ طرح اشتغال زایی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال، افتتاح یک باب انبار گردان امام علی (ع) با اعتبار ۵ میلیارد ریال ، توزیع ۹۲ سری جهیزیه با اعتبار ۲۷/۶ میلیارد ریال و افتتاح پروژه امنیت غذایی با اعتبار ۲ میلیارد ریال می باشند.

سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه ما در سه مرحله واگذاری اعتبار داشتیم و امروز برخی از پروژه ها افتتاح شد، افزود: در ابتدا افتتاح پنج باب مدرسه سه کلاسه عشایری را داشتیم که قبلا همه دانش آموزان آن ها در کانکس بودند و در مجموع ۱۵ کلاس درس به متراژ ۴۸۵ متر مربع به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: در ادامه پروژه آبرسانی به ۱۸ روستا افتتاح شد که با افتتاح این پروژه ها ۲۱۵۰ خانوار به تعداد ۱۰۵۰۰ نفر غز آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شدند.

سردار نظری در خصوص طرح های اشتغال زایی خاطر نشان کرد: بحث طرح های اشتغال زایی به تعداد ۷۰ طرح را داشتیم که با اعطای وام انجام شده اند و به تعداد ۹۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به افتتاح ۶۲ پروژه عمرانی سپاه ناحیه کهنوج اشاره کرد و گفت: در آینده نیز کمک رسانی به مردم مناطق کمک برخوردار و مناطق آسیب پذیر ادامه خواهد داشت و تا پایان سال شاهد افتتاح پروژه های دیگری هم خواهیم بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به اهمیت اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در کنار برنامه‌های مستمر دولت در شهر به خصوص در مناطق روستایی و محروم به عنوان اولویت اشاره کرد.

سردار نظری با قدردانی از همکاری مسئولان اجرایی و پیگیری بسیج سازندگی شهرستان کهنوج در اجرای طرح ها گفت: تداوم اینگونه برنامه جزو اهداف مهمی است که پیگیری می‌شود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سرشبکه و تحریک‌کننده اغتشاشات در کرمان دستگیر شد

پ سپتامبر 28 , 2023
سرشبکه و تحریک‌کننده اغتشاشات در کرمان دستگیر شد و از متهم مقادیری سلاح و مهمات کشف شد.