دانشگاه فرهنگیان جیرفت تاسیس شد

فرماندار جیرفت گفت: دانشگاه فرهنگیان جیرفت با ۱۰۰ دانشجو فعالیت خود را آغاز می کند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت، جلسه هماهنگی نهایی شروع فعالیت دانشگاه فرهنگیان در آموزش و پرورش جیرفت باحضور احمد بلند نظر، اعظمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، آیین رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، احمدپور رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب، حسینی مدیر آموزش و پرورش و معاون آموزشی دانشگاه جیرفت برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست احمد بلند نظر فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش جیرفت برگزار شد در خصوص زمان شروع فعالیت و فضا و تجهیزات آموزشی و پژوهشی دانشگاه فرهنگیان بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار جیرفت در این خصوص با تأکید بر اهمیت دانشگاه فرهنگیان بر رشد و توسعه فرهنگی و اجتماعی جیرفت و جنوب استان، از مدیریت مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب استان قدردانی کرد که فضای آموزشی و ساختمانی را در بدو شروع فعالیت در اختیار دانشگاه فرهنگیان گذاشته است و از رئیس  دانشگاه فرهنگیان استان  نیز نسبت به همکاری در جهت راه‌اندازی این دانشگاه در جیرفت سپاسگزاری کرد.

در همین جلسه موضوع اسکان، ایاب و ذهاب دانشجویان و اساتید مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

نماینده عالی دولت در جیرفت خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان جیرفت از نیم سال اول سال تحصیلی جدید (۱۴۰۲_۱۴۰۳) با ۱۰۰ دانشجو در محل مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی واقع در شهر علی آباد فعالیت خود را آغاز می‌کند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پایان کلاهبرداری ۲ هزار میلیارد ریالی

د سپتامبر 25 , 2023
فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف کلاهبرداري ۲ هزار ميليارد ریالی در حوزه حواله های جعلی خودرو و تلاش برای احقاق حق ۱۳۷ مالباخته مرتبط با این پرونده خبر داد.