افتتاح ۴۴ کیلومتر راه روستایی در جیرفت

۴۴ کیلومتر راه روستایی در جیرفت به بهره‌برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از ایرنا، همزمان با هفته دولت چند طرح از جمله ۴۴ کیلومتر راه روستایی روز شنبه در شهرستان جیرفت با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.
به صورت نمادین سه کیلومتر با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال از مسیر پنج کیلومتری روستاهای بادام، کنزرک و گردین بخش جبالبارز جیرفت امروز به بهره برداری رسید.
فرماندار شهرستان جیرفت در حاشیه بهره برداری از این جاده روستایی گفت: سال گذشته ۵۲ کیلومتر راه روستایی و امسال ۴۴ کیلومتر با ۶۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
احمد بلندنظر اضافه کرد: با افزایش خدمات به مناطق روستایی بویژه در زمینه راه و آبرسانی شاهد دلگرمی روستاییان و مهاجرت معکوس خواهیم بود.
همچنین اقامتگاه (پانسیون) مامایی و سرایداری مرکز جامع سلامت شهری و روستایی جبالبارز با ۹۰ مترمربع مساحت و هزینه ۱۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
فرماندار جیرفت در حاشیه بهره برداری از این اقامتگاه هم گفت: دولت در کنار معیشت و امنیت به امر بهداشت و درمان جامعه هم اهمیت خاصی می دهد.
۲ پزشک، یک داندانپزشک، یک ماما و یک نفر سرایدار در این مرکز خدمت می کنند و قرار است ساخت اقامتگاه برای دندانپزشک هم آغاز شود.
در ادامه سفر فرماندار و دیگر مسئولان به بخش جبالبارز جیرفت به مناسبت هفته دولت و افتتاح طرح ها، چهار بوستان و طرح هادی در روستاهای بخش مسکون شامل درزنگو، زارین، آبدنبال و باغ انار هر کدام با اعتبار ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
فرماندار و برخی از مسئولان شهرستان جیرفت در ادامه سفر به بخش جبالبارز جیرفت به دیدار خانواده شهید محمدرضا صباحی رفتند و از خانواده این شهید تجلیل کردند.
مادر شهید محمدرضا صباحی هم در این دیدار از مسئولان دولتی تشکر کرد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگشت بیش از یک میلیارد ریال وجه برداشت شده از حساب ۲ شهروند عنبرآبادی

ی آگوست 27 , 2023
جانشین انتظامی شهرستان عنبراباد از کشف پرونده کلاهبرداری اینترنتی و برگشت مبلغ یک میلیارد و ۵۷۰هزار میلیون ریال وجه برداشت شده از حساب دو شهروند عنبرآبادی در کمتر از ۴۸ساعت خبرداد.