توصیه‌های پلیس راهور به مسئولان هیأت‌ها و موکب‌داران کرمان

رئیس پلیس راهور استان کرمان، توصیه‌هایی به مسئولان هیأت‌ها و موکب‌داران کرمان داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ بروز ترافیک در زمان پخش نذورات یکی از چالش‌های ترافیکی در این ایام است که از مسئولان هیأت‌های مذهبی و مسئولان ایستگاه‌های صلواتی انتظار داریم در برپایی محل ایستگاه صلواتی به مشکلات ترافیکی توجه کنند و افرادی را به عنوان انتظامات در نظر بگیرند تا در هنگام پخش نذورات از بروز ترافیک و راه بندان جلوگیری شود.

با توجه به اینکه اغلب عزاداران عزیز ملبس به لباس تیره و مشکی هستند به آن‌ها توصیه می‌کنیم حتماً در هنگام تاریکی هوا در موقع عبور از عرض معابر احتیاط بیشتری داشته باشند و به خانواده‌ها نیز توصیه می‌کنیم هنگام حضور در مراسم‌ها مواظب کودکان خردسالان خود باشند و از ورود ناگهانی آن‌ها به سواره رو خیابان جلوگیری کنند.

تعیین افرادی به عنوان انتظامات هیأت از موارد مهم و مورد تاکید مراسم است تا با پوشیدن کاور شبرنگ، مراقبت‌های ترافیکی را از عزاداران داشته باشند و از تمامی مسئولان هیأت‌های عزاداری می‌خواهیم در صورت تردد در معابر عمومی حتماً با پلیس راهور منطقه خود هماهنگی کنند تا امنیت تردد در مسیر آن‌ها برقرار شود و سایر مردم و رانندگان عبوری هم دچار مشکل تردد نشوند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تدارک پیاده روی اربعین برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه در کرمان

چ جولای 26 , 2023
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تدارک پیاده روی اربعین 1445 هجری قمری برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه با عنوان "طریق الحسین" در دستور کار آموزش و پرورش استان کرمان است.