کشف ۱۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در شهر کرمان

۱۷ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در شهر کرمان کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان کرمان با اعلام این خبر از مشترکین صنعت برق و اهالی کرمان و شهرستانهای تابعه خواست  موارد مشکوک استخراج غیرمجاز رمز ارز در نزدیکی منزل یا محل کار خود را از طریق درگاه اینترنتی شکایات توانیر ، بخش مربوط به ثبت رمز ارز غیرمجاز و یا با گزارش به مرکز اتفاقات برق به شماره ۱۲۱ و یا ۱۱۰  اعلام نمایند.

محمدسلیمانی با هشدار به استفاده کنندگان غیرمجاز از این دستگاهها ، گفت: هر گونه استفاده غیرمجاز از برق در دستگاههای ماینر توسط این شرکت به دقت رصد شده و با متخلفان طبق مقررات برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: طبق مصوبات در پیک مصرف برق انشعاب متخلف به مدت سه ماه قطع و در صورت تکرار به مدت یکسال امکان قطع انشعاب وجود دارد ضمن اینکه کلیه هزینه های برق مصرفی و نیز خسارات وارده به شبکه برق با قیمتهای تمام شده انرژی محاسبه و اخذ می شود.

وی همچنین اظهار داشت: تاکنون تعداد ۲۸۰۰ دستگاه رمز ارز غیرمجاز در محدوده شرکت توزیع برق شمال استان کرمان کشف و ضبط شده است.

سلیمانی بابیان اینکه استفاده کنندگان غیرمجاز یا افراد متخلف  پس از شناسایی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد، گفت:  در این روزهای گرم که مصرف برق بدلیل استفاده از سیستمهای سرمایشی بالا رفته و نیاز به همراهی مردم و مشترکین عزیز برای صرفه جویی برق جهت پایداری شبکه و گذر از روزهای اوج بار می باشد، استفاده از این دستگاههای غیرمجاز و پرمصرف را اجحاف در حق مشترکین و منابع ملی برشمرد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

‍ ‍ رفع تصرف بیش از ۵٠٠ مترمربع اراضی ملی شهرستان عنبرآباد

د جولای 10 , 2023
سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان عنبرآباد از رفع تصرف ۵۲۳ مترمربع از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.