وضعیت کم آبی استان کرمان در شرایط خاصی قرار دارد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سه استان جنوب شرقی کرمان به شدت درگیر گرما است و شرایط در این بخش‌ها به شدت التهاب دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ محمدرضا پور ابراهیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به بی‌آبی و کم آبی شهر کرمان و راور خطاب به ریاست مجلس گفت: سه استان جنوب شرقی کرمان به شدت درگیر گرما است و شرایط در این بخش‌ها به شدت التهاب دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت خدمات عمومی به مردم مانند ارائه برق و آب در شرایط خاصی قرار دارد و متوسط دمای افزایش یافته به شدت اثر منفی بر زندگی مردم گذاشته است.

وی با بیان اینکه کم آبی و بی‌آبی در کرمان اصلی‌ترین مشکل این شهر قلمداد می‌شود، تصریح کرد: تقاضا داریم تا رئیس مجلس دستوری صادر کرده تا وزارت نیرو با هماهنگی استاندار کرمان کارگروه ویژه‌ای برای استان‌ها در این موضوع تشکیل دهند چرا که ایام تیرماه شرایط بسیار سختی را در وضع شرایط آبی ایجاد کرده و باید اقدامات لازم برای شهر کرمان مدنظر قرار گیرد.

پورابراهیمی تأکید کرد: در حال حاضر مردم حاشیه شهر کرمان و اطراف به شدت دچار مشکل کم آبی هستند از این جهت تقاضا داریم هیأت رئیسه مجلس این موضوع را به طور ویژه مورد پیگیری قرار دهند البته موضوع انتقال آب خلیج فارس هم به فضل الهی ادامه دارد و امیدواریم سال آینده این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رئیس جمهور به کرمان سفر می‌کند

س ژوئن 27 , 2023
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان از سفر رئیس جمهور در روز جمعه به استان کرمان خبر داد.