دفاتر مشاوره املاک غیرمجاز شناسایی و با آنها برخورد شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان تاکید کرد تا با شناسایی دفاتر مشاوره املاک غیرمجاز، برخورد قانونی با سودجویان در حوزه مسکن صورت گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از استانداری کرمان، ‌ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان صبح امروز ۲۳ خرداد در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری کرمان برگزار شد.

براساس گزارش اتحادیه صنف خیاطان و آموزش و پرورش در خصوص لباس فرم مدارس استان، مدیران مدارس ملزم هستند تا لباس فرم دانش‌آموزان را با اولویت تولیدکنندگان داخل استان تهیه کنند.

قیمت لباس فرم مدارس نیز در کارگروه تخصصی مشخص شده و به اتحادیه خیاطان و آموزش و پرورش ابلاغ می‌شود.

پیرو مصوبه شورای عالی مسکن در ارتباط با تمدید قراردادهای اجازه محل نیز عنوان شد که در شهرستان‌ها حداکثر ۲۰ درصد نسبت به قبل می‌تواند افزایش داشته باشد.

امیر حسن‌زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان نیز در این خصوص تاکید کرد تا با شناسایی دفاتر مشاوره املاک غیرمجاز، برخورد قانونی با سودجویی در حوزه مسکن صورت گیرد. وی افزود: مشاوران املاک حتما نسبت به نصب مصوبات اتحادیه در معرض دید مراجعان اقدام کنند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

سارقان میلیاردی طلا از سیرجان دستگیر شدند

س ژوئن 13 , 2023
جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان سرقت ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون طلای یک خانواده سیرجانی قبل از فرار آنان به سمت استان یزد خبر داد.