احداث و بازگشایی راه‌های روستایی ساردوئیه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در بازدید از راه های روستایی بخش ساردوئیه جیرفت گفت: احداث راه در مناطق کوهستانی هزینه های هنگفتی دارد اما با توجه به اولویتها و مناطق جمعیتی این مهم در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان؛ مجتبی محمودی از روند بازگشایی راه روستایی سربیژن گویگان بازدید کرد و ضمن اشاره به اهمیت احداث راه های روستایی که کانون های تولید هستند بیان داشت: راه از جمله زیرساخت هایی است که توسعه هر منطقه در گرو آن است

وی بیان کرد: اجرای عملیات بازگشایی محور سربیژن_گویگان به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۶ میلیارد تومان در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان در ادامه از راه روستایی قلاطوئیه_علی آباد کنزته _ کدرنگ بازدید کرد و گفت : عملیات اجرایی این محور به زودی به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۱۴ و نیم میلیارد تومان آغاز خواهد شد .

وی ضمن بازدید از راه روستایی دولت آباد بهراسمان از آغاز به کار عملیلت اجرایی این محور در محدوده سیمانی به طول ۲ کیلومتر و با اعتبار ۱۶ میلیارد تومان خبر داد و افزود : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با پشتوانه دولت مردمی آیت الله رئیسی با توان مضاعف در حال خدمت رسانی به مردم جنوب کرمان است کمک به توسعه و آبادانی روستاها را از اولویتهای کاری خود می دانیم.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای جنوب کرمان در بازدید از روند احداث راه روستایی زمین حسین نیز بیان داشت: عملیات بازگشایی و رفع نقاط پر حادثه این محور به زودی با اعتبار ۴ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

وی در پایان نیز ضمن بازدید از راه روستایی رز شیرین در منطقه دلفارد از اصلاح این راه روستایی در ۴ نقطه با ایجاد قنو (ایجاد کانال هدایت آب های سطحی) در حاشیه این محور خبر داد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دولت هزینه خرید تضمینی گندم را به کشاورزان پرداخت کند

ج مه 19 , 2023
‍ امام جمعه جیرفت گفت: دولت و وزارت جهاد کشاورزی هزینه خرید تضمینی را به صاحبان گندم و کشاورزان پرداخت کند.