شهردار جدید درب بهشت معارفه شد

فرماندار جیرفت گفت: شهردار باید بتواند برای شهرداری درامد پایدار ایجاد کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جیرفت؛ صبح امروز شهردار جدید درب بهشت با حضور فرماندار جیرفت و مدیر کل دفتر امور شهری استانداری معارفه شد

در این مراسم فرماندار جیرفت گفت: از ویژگیهای یک مدیر تواضع و فروتنی است و همچنین اگر بتواند از ظرفیت معاونین و زیر مجموعه خود استفاده کند موفق خواهد بود.

وی مدیریت شهرداری را با سایر مدیریتها متفاوت برشمرد و آن را کاری سخت ذکر و افزود: مدیریت شهری پشت میز نشینی نیست بلکه شهردار باید همیشه اماده عملیاتهای عمرانی و بحران باشد.

فرماندار جیرفت بدترین نوع مدیریت شهری را فروش املاک واموال شهرداری است و افزود :شهردار باید بتواند برای شهرداری درامد پایدار ایجاد کند.

بلند نظر اضافه کرد: شهردار درب بهشت باید خدماتش را به شکلی انجام بدهد که مهاجرت معکوس جمعیت از شهر جیرفت به شهر درب بهشت را فراهم کند.

نماینده عالی دولت در جیرفت ادامه داد: شهردار درب بهشت اگر می‌خواهد کار کند باید حمایت شوراها را داشته باشد لذا این وضعیت وظیفه و رسالت شوراها و شهردار را خیلی سنگین می کند ما هم حمایتتان میکنیم.

بلند نظر افزود: ما می‌خواهیم درب بهشت به حق و جایگاه واقعی خودش برسد ساردوییه با ظرفیت انسانی و گردشگری و دامپروری و کشاورزی بالایی که دارد اما نتوانسته چنان باید و شاید در خور شأن و جایگاه خودش باشد لذا من معتقدم این خطه همانند یک کتاب هزار برگی است که تا کنون چنان خوب حفظ نشده است و لذا اکنون رسیدگی شود و نقایص و نیازهایش رفع شود.

در پایان این مراسم از خدمات سلیمانی طی دوره سرپرستی شهرداری درب بهشت تقدیر شد و کریمی پور به عنوان شهردار جدید معارفه شد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فعالیت مجدد معدن کرومیت فاریاب کرمان با حمایت‌های قضایی/ ۲۵ کارگر مشغول به کار شدند

چ آوریل 26 , 2023
رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب گفت: معدن کرومیت فاریاب که از ۵ سال قبل به دلیل اختلاف بین سهامداران فعالیتش متوقف شده بود، با حمایت دستگاه قضایی مجدداً فعالیت خود را آغاز کرد.