اعلام محدودیت های ترافیکی عید فطر در کرمان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای طرح ترافیکی ویژه عید سعید فطر در محدوده مصلی بزرگ امام علی و گلزار شهدای شهر کرمان همراه با یک سری تسهیلات ترافیکی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ سرهنگ”اسماعیل خوشوقت”گفت: با توجه به برگزاري نماز عيد سعيد فطر در مصلاي بزرگ کرمان و متعاقب آن عزيمت بسياري از نمازگزاران به گلزار شهدا جهت زيارت اهل قبور، پليس راهنمايي و رانندگي نسبت به پوشش شد آمدي این محدوده ها اقدام خواهد کرد.

وی افزود: بر اساس هماهنگي به عمل آمده پارکينگ و فضاهاي داخلي و همچنين خيابان هاي اطراف مصلي براي برگزاري نماز در نظر گرفته شده و هيچگونه وسيله نقليه اي به جز خودروهاي داراي مجوز و برچسب ويژه از شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، در اين محدوده اجازه تردد و توقف نخواهند داشت.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: بر این اساس، از تقاطع شهيد عباس پور – مفتح به سمت جنوب، از سه راه ورزش – بلوار جانبازان به سمت شرق، از ابتداي بلوار جانبازان به سمت غرب، از سه راه تامين اجتماعي – کارگر به سمت شمال و غرب، از ميدان بسيج به سمت شمال، از سه راه ارتش به سمت شرق اعمال محدودیت خواهد شد.

وی اظهار داشت: در صورت ضرورت، علاوه بر محدوديت هاي شد آمدي فوق، محدوديت شد آمدي از سه راه جانبازان-شهيد رجايي به سمت شرق، از تقاطع مهديه -کارگر به سمت غرب، از تقاطع مفتح به سمت جنوب نیز اجرا خواهد شد.

سرهنگ خوشوقت، گفت: نمازگزاران برای پارک وسايل نقليه شخصي خود می توانند به جز محدوده دارای محدودیت شدآمدي خیابان های ذکر شده، وسايل نقليه خود را در ساير معابر مجاور محدوده مصلي پارک نمايند که در این راستا محوطه هشت مدرسه واقع در محدوده مراسم نیز برای راحتی نمازگزاران و پارک خودروها در نظر گرفته شده که علاوه بر انضباط ترافیکی در حوزه پیشگیری از جرائمی مانند سرقت نیز موثر خواهد بود.

رئیس پلیس راهور استان خاطرنشان کرد: دبستان پسرانه شاهد واقع در خيابان پاسداران، خيابان شهيد رضواني نژاد، دبيرستان دخترانه فاطميه واقع در خيابان پاسداران جنب اداره آموزش و پرورش ناحيه دو، هنرستان دخترانه مدرس واقع در خيابان پاسداران، جنب اداره آموزش و پرورش ناحيه دو، مدرسه راهنمايي دخترانه فرزانگان واقع خيابان شهید رجایی، مدرسه راهنمايي دخترانه فرهيختگان واقع در خيابان ارتش، جنب کميته امداد امام خميني (ره)، دبيرستان دخترانه توحيد واقع در بلوار جانباز، خيابان ورزش، هنرستان پسرانه کار و دانش شهدا واقع در بلوار جانباز کوچه شماره ۴، دبيرستان دوره دوم فرزانگان واقع در چهارراه شهيد رجائي – جنب تربيت معلم نیز جزو مکان های در نظر گرفته شده برای پارک خودروهای نمازگزاران است.

وی ادامه داد: موتورسیکلت سواران نیز می توانند وسیله نقلیه خود را در ضلع شمالي پارک شورا، پارکينگ روبري حسينه ثارا…، پارک کنند.

سرهنگ خوشوقت، گفت: محل پارک اتوبوس هاي سازمان اتوبوسراني نیز در بلوار شهيد عباسپور از ميدان عاشورا به سمت شمال و از تقاطع مفتح به سمت جنوب و بلوار جانبازان خواهد بود و وسايل نقليه امدادي نیز در حاشيه شمال شرقي ميدان عاشورا در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

میزان فطریه و کفاره روزه در کرمان

پ آوریل 20 , 2023
میزان فطریه و کفاره روزه ماه مبارک رمضان در کرمان اعلام شد.