پلمب فروشگاه رفاه کرمان در راستای حمایت از آمران به معروف

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در تشریح علت پلمب یک شعبه فروشگاه رفاه در این شهر گفت: این اقدام در راستای حمایت از آمران به معروف قانونمند و در راستای سیاست‌های ابلاغی حجاب و عفاف صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، مهدی بخشی اظهار کرد: یکی از مراجعان به فروشگاه رفا در شهر کرمان در راستای تکلیف شرعی و قانونی خود با مشاهده منکر مبادرت به امر به معروف لسانی کرده است که متاسفانه حراست و پرسنل فروشگاه به‌جای حمایت از آمر به معروف وی را از فروشگاه اخراج کرده و با همسر و کودک خردسال وی نیز برخورد نامناسب داشته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان یادآور شد: به محض اطلاع از این موضوع، دستور بررسی لازم و فوری صادر شد و پس از تائید این موضوع از سوی بازپرس ویژه، دستور پلمب و تعقیب صادر شد.

وی تاکید کرد: متصدیان و مجموعه حراست فروشگاه‌ها و اماکنی که به هر نحو ارائه خدمت می‌کنند، شرعا و قانونا مکلفند از آمران به‌ معروف و ناهیان از منکر که در چارچوب قانون به‌صورت لسانی تذکر می‌دهند، حمایت کنند، در غیر اینصورت وفق مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رهایی کودک ۸ ساله از دست آدم‌ربایان در کهنوج

ش آوریل 8 , 2023
فرمانده انتظامی استان کرمان از آزادی پسربچه ۸ ساله از چنگال آدم‌ربایان و بازگشت این کودک به آغوش گرم خانواده اش در کمتر از ۷ ساعت خبر داد.