یک کشته و ۱۵ مصدوم در محورهای کرمان

نخستین شب نوروز ۱۴۰۲ با ۳ حادثه واژگونی خودرو در محورهای کرمان؛ ۱ نفر کشته و ۱۵ نفر مصدوم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛

صابری رئیس اورژانس کرمان
اظهار داشت: در حادثه اول، ساعت ۲۳:۲۱ سه شنبه شب (۱ فروردین ماه) در محور ماهان به کرمان(بعد از سیلو) واژگونی یک دستگاه تویوتا هایلوکس گزارش شد که بلافاصله ۲ تیم فوریت های پزشکی به محل اعزام شد.

متاسفانه در پی این حادثه ۱ زن حدودا ۴۵ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و ۳ کودک ۶ الی ۱۱ ساله و ۱ مَرد ۴۴ ساله مصدوم شدند که بعد از دریافت اقدامات درمانی مناسب با حال عمومی مساعد به بیمارستان شهید باهنر کرمان منتقل شدند.

در حادثه دوم، ساعت ۲۳:۴۰ گزارش واژگونی یک دستگاه پراید در محور راین به جیرفت(دوراهی حسین آباد) دریافت شد که ۱ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام گردید.

این حادثه ۶ مصدوم برجای گذاشت که شامل ۴ زن و ۱ مَرد با رده سنی ۱۷ الی ۵۰ ساله و یک پسر بچه ۷ ساله می باشند و بعد از رها سازی و اقدامات درمانی مناسب، ۲ مصدوم در محل حادثه توسط تیم فوریت های پزشکی به صورت سرپایی درمان شدند و ۴ مصدوم با حال عمومی مساعد به مرکز درمانی راین منتقل شدند.

در حادثه سوم، ساعت ۰۰:۱۸ بامداد چهارشنبه(۲فروردین ماه) واژگونی سواری پراید در محور رابر به بافت(دوراهی اسکر) گزارش شد و یک تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام گردید.

این حادثه ۵ مصدوم شامل ۱ کودک ۵ماهه و ۲ زن و ۲ مَرد با رده سنی ۲۰ الی ۲۸ ساله برجای گذاشت که ۱ مصدوم بعد از دریافت اقدامات درمانی مناسب در محل حادثه به صورت‌ سرپایی درمان شد و ۴ مصدوم با حال عمومی‌مساعد به بیمارستان امام خمینی(ره) رابر منتقل شدند‌.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فعالیت ۵۰۹ گروه جهادی در استان کرمان

چ مارس 22 , 2023
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۵۰۹ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف سازندگی در استان مشغول فعالیت هستند.