کشف و توقیف یک محموله آرد در شهرستان جیرفت

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از کشف و توقیف یک محموله آرد در شهرستان جیرفت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن وتجارت جنوب کرمان، بازرسان این اداره کل، موفق به کشف ۳ ونیم تن آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان جیرفت شدند.

محمدعلی توکلی ضمن قدردانی از همکاری دادستان و نیروی انتظامی شهرستان جیرفت، اظهار داشت: بازرسان این اداره کل هنگام بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان عنبرآباد، متوجه حمل یک محموله ۳و نیم تنی آرد خارج از شبکه در شهرستان عنبرآباد شده که پس از تعقیب نامحسوس، این خودرو در شهرستان جیرفت توقیف شد.

وی با بیان این که بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، به صورت مداوم در حال رصد واحدهای صنفی، در نقاط مختلف جنوب استان هستند، افزود: پرونده این محموله کشف شده که ارزش تقریبی آن ۲۱۲ میلیون و ۵۰۰هزار ریال می باشد برای طی مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار می گیرد.

معاون بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب کرمان با مشاهده هر گونه تخلف صنفی، انبار یا محموله مشکوک، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به بازرسان اداره کل صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان اطلاع دهند تا رسیدگی شود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کرمان در شب چهارشنبه سوری کمترین حادثه را داشت

چ مارس 15 , 2023
رئیس اورژانس کرمان گفت: کرمان در شب چهارشنبه سوری کمترین حادثه را داشت و فقط یک نوجوان یازده ساله از ناحیه دست و صورت به دلیل ترکیدن ترقه دچار آسیب شد که با اقدامات به موقع درمانی، این کودک به صورت سرپایی درمان و با حال خوب از مرکز آموزشی درمانی شهید باهنر مرخص شده است.