مرسدس بنز قاچاق در راور توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان راور از توقیف یک دستگاه مرسدس بنز فاقد پلاک و مدارک شناسایی معتبر هنگام عبور از حوزه این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ سرهنگ شیخ زاهدی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام عوامل پاسگاه “نایبند”مبنی بر متواری شدن یک دستگاه سواری مرسدس بنز به سمت ایستگاه بازرسی شهید جهانگرد راور، موضوع در دستور کار ماموران این ایستگاه قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه راننده این خودرو قبل از رسیدن به ایستگاه بازرسی ضمن دور زدن، خودروی خود را در یک نقطه متوقف و با رها کردن آن محل را ترک می کند که ماموران ضمن هماهنگی قضایی آن را به پارکینگ انتقال می دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان راور تصریح کرد: در این راستا با اعلام مشخصات و استعلام شماره پلاک این خودرو مشخص شد هیچگونه همخوانی بین پلاک و دیگر مشخصات این خودروی گرانقیمت وجود ندارد که به همین جهت این خودرو جهت انجام اقدامات قانونی بعدی و شناسایی مالکش در توقیف پلیس است.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۲٠٠٠ اصله نهال همزمان با پویش۱٠٠ در جنوب کرمان غرس شد

ی مارس 12 , 2023
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان؛ ظهر امروز در راستای پویش صد و همزمان با سراسر کشور، جمعی از مسئولان، همیاران طبیعت، تشکل های مردم نهاد، مردم طبیعت دوست و با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت […]