مقبره شهید گمنام شهر جبالبارز «المان» این شهر می‌شود

به همت شهردار جبالبارز طراحی جدید مقبره شهید گمنام شهر جبالبارز توسط کارشناسان خبره و با تجربه در آذرماه ۱۴٠۱ انجام گرفته و برای اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان جهت تائید ارسال گردیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ به گفته شهردار جبالبارز؛ بعد از ارسال طرح جدید، یک جلسه حضوری با سرهنگ مهدوی؛ مدیر کل بنیاد حفظ و دو جلسه بصورت ویدئو کنفرانسی معاونت فنی آن اداره کل با طراحان و مشاوران شهرداری برگزار گردیده است.

مهدی صباحی خاطرنشان کرد: در این زمینه دو جلسه با بخشدار جبالبارز نیز برگزار گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات هم اندیشی و تصمیم گیری با مدیران محلی، بخشدار جبالبارز از آمادگی بخشداری و دهیاری ها برای مشارکت در ساخت مقبره جدید خبرداد.

شهردار جبالبارز اذعان کرد: به محض تائید معاونت فنی اداره کل عملیات عمرانی ساخت «اولین المان شهری جبالبارز» در محل مقبره شهید گمنام آغاز خواهد شد.

صباحی همراهی شورای شهر و مجموعه اداری بخش را در تکریم و ساخت مکانی در خور شهید والامقام گمنام این شهر ستودنی دانست و از همه کسانی در این زمینه حسن نیت داشته و با مجموعه شهرداری همکاری می کنند تشکر و قدردانی کرد.

شهردار جبالبارز تصریح کرد: اجرای امور فرهنگی با دوری از هرگونه حواشی و یاوه گویی افراد مغرض و نا مرتبط، با سرعت بیشتری قابل انجام است.

مهدی صباحی همچنین به محل تامین اعتبار اجرای این پروژه اشاره کرد و افزود: رایزنی هایی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فرمانداری شهرستان جیرفت، بخشدار و شورای بخش و همچنین شورای اسلامی این شهر انجام شده است.

وی در این خصوص تصریح کرد: پیش بینی اعتبار برای اجرای این پروژه و رویداد مهم فرهنگی و عمرانی بیش از یک میلیارد تومان می باشد که نیاز به مصوبات قانونی خاص دارد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازدید مدیرکل نظارت بهره‌برداری آب آبفای کشور از تصفیه‌خانه‌های جیرفت

ی مارس 5 , 2023
مدیرکل نظارت بهره‌برداری آب آبفای کشور از تصفیه خانه‌های جیرفت بازدید کرد.