وجود ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در کرمان

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در سطح استان وجود دارد از اختصاص بیش ۶۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل این پروژه های در سفر ریاست محترم جمهوری بن استان خبر داد و بر تخصیص این اعتبارات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ رضا رضایی در دیدار با سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با بیان اینکه آموزش و پرورش زیر ساخت اصلی توسعه و پیشرفت کشور است خاطر نشان کرد: توجه به آموزش و پرورش باید در راس برنامه مسئولان قرار گیرد.

وی به تحصیل بیش از ۶۸۰ هزار دانش آموز در حدود ۵ هزار و ۸۰۰ مدرسه در استان اشاره کرد و افزود: بیش از نیمی از مردم با آموزش و پرورش در ارتباط مستقیم هستند و این سرمایه ارزنده برای نظام تعلیم و تربیت استان است که مردم و مسئولان نسبت به آموزش و پرورش دغدغه دارند.

رضایی با بیان اینکه ۱۶۶ پروژه آموزشی نیمه تمام در سطح استان وجود دارد از اختصاص بیش ۶۰۰ میلیارد تومان جهت تکمیل این پروژه های در سفر ریاست محترم جمهوری بن استان خبر داد و بر تخصیص این اعتبارات تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تصویب طرح ارتقای میانگین سرانه فضای آموزشی استان به میانگین سرانه آموزشی کشور در شورای آموزش و پرورش استان گفت: نقش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در تحقق این مهم انکار ناپذیر است.

رضا رضایی با اشاره به سهم پایین آموزش و پرورش استان از اعتبارات استانی نسبت به سایر استان های کشور، بر اختصاص اعتبارات استانی جهت تکمیل پروژه های استانی تاکید کرد.

وی با اشاره به آغاز عملیات ساخت اردوگاه بین المللی دانش آموزی راهیان مکتب شهید سلیمانی در شهر کرمان گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تا کنون اردوی راهیان مکتب شهید سلیمانی ویژه بیش از ۱۳ هزار دانش آموز کرمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شده که تکمیل این اردوگاه جهت اسکان دانش آموزان در سطح بین المللی و کشوری ضروری است.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نجات جان 10 نفر مسمومیت بر اثر گاز منو اکسیدکربن در جیرفت

ش ژانویه 21 , 2023
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از نجات جان 10 نفر در اثر مسمومیت با گاز منو اکسید کربن در روستای مسکون جیرفت توسط نجاتگران پایگاه امدادونجات جبالبارز خبر داد.