فرماندار شهرستان قلعه گنج از مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان تقدیر کرد.

دکتر شهسواری فرماندار شهرستان قلعه گنج با حضور در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ضمن دیدار با دکتر احمدی مدیرکل این مجموعه از وی تقدیر بعمل آورد. 

به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان، دکتر شهسواری فرماندار شهرستان قلعه گنج با حضور در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ضمن دیدار با دکتر احمدی مدیرکل این مجموعه از وی تقدیر بعمل آورد. 
در این دیدار مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان، با بیان اینکه آبخیزداری سازنده‌ترین راهکار مقابله با خشکسالی است خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های آبخیزداری و هدایت آب‌های سطحی علاوه بر کاهش خسارات ناشی از سیلاب‌های فصلی در تقویت منابع آبی و بهبود تولیدات کشاورزی ورونق کسب و کار نقش موثری دارد.
دکتر احمدی ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان قلعه گنج افزود: طرح‌های منابع طبیعی اقدامات زیر ساختی است و اعتبارات خوبی برای اجرای پروژه های آبخیزداری این شهرستان تخصیص داده شده است.
در ادامه دکتر شهسواری فرماندار شهرستان قلعه گنج نیز با اشاره به ظرفیت‌های خوب شهرستان در زمینه‌های منابع طبیعی از اجرای طرح‌های منابع طبیعی در این شهرستان تقدیر کرد و گفت: منابع طبیعی یک سرمایه ملی است و  و نقش مهمی توسعه‌ جامعه دارد و ما همواره از این منابع حمایت می‌کنیم.
دکتر شهسواری افزود: جنگل‌ها، مراتع و منابع طبیعی میراث ماندگاریست که از نسل‌های گذشته به ما رسیده و همه در حفظ، نگهداری و انتقال آن به نسل‌های آینده مسئولیت داریم.
وی پایداری خاک و آب هر دو را وابسته به اجرای پروژهای آبخیزداری دانست و از اقدامات موثر مجموعه اداره کل منابع طبیعی در سطح شهرستان قلعه گنج تشکر کرد.
لازم بذکر است در این جلسه فرماندار شهرستان قلعه گنج به پاس اقدامات مثبت اداره كل منابع طبيعی و آبخيزداری جنوب کرمان در زمينه اجرای  پروژه های منابع طبیعی، حفاظت از اراضی ملی و جلوگيری از ساخت و سازهای غيرمجاز در سطح این شهرستان با اهداء لوح سپاس از دکتر احمدی تقدير كرد.
گفتنی است مهندس مروجی مدیرکل صمت جنوب کرمان و تعدادی از مدیران شهرستان قلعه گنج  نیز در این دیدار حضور داشتند.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هزار هکتار جنگلکاری در رضاآباد رودبار جنوب اجرا شد

ی ژانویه 24 , 2021
به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان، حمزه احمدی روز یکشنبه در بازدید جعفر رودری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از طرح جنگلکاری منطقه رضاآباد اظهار داشت: تا کنون برای این پروژه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. به گفته وی ۵۵۰ میلیارد این مبلغ […]