توقیف محموله ۹۶۰ کیلوگرمی موادمخدر در بم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از توقیف یک محموله سنگین موادمخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: برخورد دستگاه قضایی با باندهای کلان قاچاق مواد مخدر سخت، قاطع و عبرت آموز خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ بهنام جعفری زاده در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت:پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی،مشخص گردید،قاچاقچیان مواد مخدر قصد انتقال یک محموله مواد مخدر را ازپهنای جغرافیایی استان کرمان رادارند.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری این افراد صادر گردید و ماموران پلیس موادمخدر بم موفق به توقیف این محموله در محور مواصلاتی بم به کرمان شدند.

این مقام قضایی اعلام کرد: کامیون توقیف شده حامل بار سنگ آهن بود که پس از بازرسی های فنی ۹۶۰ کیلوگرم تریاک از این خودرو که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط گردید.

جعفری زاده با بیان اینکه در این رابطه یک متهم غیر بومی بازداشت شده و دستورات لازم جهت شناسایی و دستگیری سایر عوامل نیز صادر شده است،گفت:سوداگران مرگ قصد انتقال این محموله مواد مخدر را از یکی از استان های شرقی کشور به مرکز کشور را داشتند که باهوشیاری پلیس موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهمترین محور بیانات تولیت آستان قدس رضوی در گردهمایی رهروان خدمت و مقاومت

چ ژانویه 4 , 2023
مهمترین محور بیانات تولیت آستان قدس رضوی در گردهمایی رهروان خدمت و مقاومت