برگزاری هشتمین اجلاس استانی نماز در کرمان

در هشتمین اجلاس استانی نماز با محوریت پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد از دستگاه‌های برتر استان در اقامه نماز تجلیل شد.

در هشتمین اجلاس استانی نماز با محوریت پیوند نماز، خانه، مدرسه و مسجد از دستگاه‌های برتر استان در اقامه نماز تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری، هشتمین اجلاس استانی نماز امروز با حضور مقامات استانی، ائمه جمعه، فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی، روسای ادارات آموزش و پرورش سراسر استان و جمعی از فعالان ترویج فرهنگ نماز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در این نشست عنوان کرد: تمام کمال‌ها در نماز است، به نماز و نمازخانه‌ها باید توجه کرد به ویژه برای نسل جدید.وی به نقش آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ نماز اشاره داشت و گفت: به نماز جماعت بچه‌ها اهمیت دهیم. نماز جماعت در مدارس بیشتر از مساجد اهمیت دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور بیان کرد: در ستادهای نماز جمعه باید نسل نو حضور داشته باشد و در مساجد باید به بچه‌ها احترام گذاشت.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این نشست عنوان کرد: در مسئولیت‌هایمان نسبت به نماز به صورت ویژه وظیفه داریم، نمازخانه‌ها باید در بهترین مکان از مجموعه قرار داده باشد.وی گفت: اختصاص مکانی نامناسب برای نمازخانه در ادارات، ظلم بزرگی به نماز است.

استاندار کرمان با بیان اینکه محل نمازخانه در مدارس و ادارات باید شاداب، زیبا و باطراوت باشد، بر بررسی مجدد نمازخانه ادارات و مدارس تاکید کرد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اجرای رویداد عملیات فرهنگی شهید سلیمانی در کشور

چ دسامبر 21 , 2022
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج گفت: در سومین سالگرد شهید سلیمانی عملیات فرهنگی شهید سلیمانی در کشور اجرا می شود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از خبرگزاری مهر، سردار حسین معروفی در جمع مسئولان برگزاری سالگرد شهید سلیمانی در کرمان گفت: امسال در چارچوب سومین سالگرد شهادت […]