برنامه چهارشنبه های رضوی در مدارس شبانه روزی دخترانه جیرفت برگزار شد

مدرسه صدیقه کبری(س) شهرستان جیرفت با حضور خادمیاران رضوی در چهارشنبه های امام رضایی، رنگ و بوی رضوی گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل  از  آستان نیوز از کرمان؛ کرامت پیرنیا، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت در دیدار با دانش آموزان مدرسه دخترانه صدیقه کبری(س) اظهار داشت: علم آموزی تاثیر مهمی در رسیدن انسان به مراحل کمال دارد و و پیامبر مهربانی ها علم آموزی بر هر مسلمانی را واجب می داند.
پیرنیا دوران نوجوانی را فرصت طلایی زندگی هر فردی عنوان کرد و افزود: در دین مبین اسلام به رشد معنوی افراد در دوران نوجوانی تاکید شده است، خانواده ها و مدارس در این زمینه نقش بسیار مهمی دارند و آن ها باید روح نوجوان را با آموزه های دینی و قرآن آشنا کنند تا تربیت سالمی داشته باشند.
مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت تاکید کرد: با همکاری کانون تعلیم و تربیت کلاس های فوق العاده جهت برطرف کردن مشکلات درسی دانش آموزان در مدرسه صدیقه کبری برگزار خواهد شد و خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری به صورت رایگان آموزش مهارت های زندگی و مشاوره تحصیلی به دانش آموزان ارائه خواهند داد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

یادواره شهدای دانش آموز حادثه شاهچراغ در بم برگزار شد

ی دسامبر 18 , 2022
همزمان با چهارشنبه های امام رضایی، خادمیاران رضوی بم یادواره شهید علی اصغر لری گویینی از شهدای دانش آموز شاهچراغ را برگزار کردند.