جشن میلاد بانوی صبر و ایمان حضرت زینب(س) در جیرفت برگزار شد

جشن میلاد با سعادت پیام آور کربلا حضرت(س) و گردهمایی خادمیاران و یاوران رضوی به همت کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان جیرفت با حضور امام جمعه، مسئولین خادمیاران و یاوران رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم، امام جمعه شهرستان جیرفت در مراسم گردهمایی خادمیاران و یاوران رضوی با اشاره به بینش و بصیرت حضرت زینب(س) اظهار داشت: شکیبایی و صبر حضرت زینب(س) همانند دیگر اعضای این خاندان مطهر، برخاسته از بینش و نگرش توحیدی ایشان بوده است.
 
حجت الاسلام تارم در ادامه به لزوم تبعیت بانوان به ویژه دختران جوان از سیره شخصیتی حضرت زینب(س) تاکید کرد و افزود: توجه زنان به مسئله حجاب و حضور فعال آنها در همه عرصه ها از الگوی والای حضرت زینب(س) نشات گرفته است و معنای واقعی خود را پیدا کرده است،و امروز حضور فعال بانوان عفیف و پاکدامن در فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی باعث شکست توطئه های دشمنان شده است.
 
در ادامه این مراسم کرامت پیرنیا، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت ضمن تبریک روز پرستار ابراز داشت: خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان با انگیزه و با نیت الهی زیر سایه پرچم بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) به عنوان خادم حضرت توفیق خدمتگزاری به محرومین را دارند و بدون هیچ چشم داشتی در ابعاد مختلف محرومیت زدایی و فرهنگی در سطح شهرستان خدمت رسانی میکنند.
 
پیرنیا تصریح کرد:  یک خادمیار، به تمام معنا باید خادمیار باشد و الگوهای رفتاری کرداری و اخلاقی متناسب با شأن خادمیاری را ارائه دهد و مزین به اخلاق رضوی در سطح جامعه و خانواده باشد.
 
گفتنی است تجلیل از پرستاران خادمیار، اهدای هدیه به دختران هم نام زینب، مولودی خوانی، موسیقی سنتی و توزیع بسته های تبرکی از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجلیل از حافظ روشندل قرآن کریم در جیرفت

چ دسامبر 7 , 2022
خادمیاران کانون مشاوره و مددکاری شهرستان جیرفت از حافظ روشندل قرآن کریم تجلیل کردند.