تجلیل از مادران قصه گوی جیرفت

مسئول کانون بانوان‌ و‌ خانواده رضوی شهرستان جیرفت گفت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از مادران قصه گوی شهرستان تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان به نقل از  آستان نیوز از کرمان، عفت سنجری، مسئول کانون تخصصی بانوان و خانواده رضوی شهرستان جیرفت با اشاره به اهمیت مطالعه ابراز داشت: در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی شهرستان از مادران قصه گو به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی تجلیل شد.
وی ادامه داد: دلیل اصلی عدم تمایل جوانان و نوجوانان به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، بی توجهی خانواده ها به موضوع کتابخوانی است، والدین نباید نسبت به مطالعه فرزندان خود بی تفاوت باشند. باید در کتابخوانی خود، فرزندان را شریک کنند و از همان دوران کودکی آنان را به کتابخوانی تشویق کنند.
سنجری بیان داشت: این برنامه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین مادران و بانوان اجرا شد و مادران  به عنوان شخصی مؤثر در کانون خانواده ایفای نقش می‌کنند و با تربیت فرزندانی کتابخوان و همچنین افزایش بار علمی و عمومی خود، می‌توانند مدیریت بهتری در خانه داشته باشند.
گفتنی است در پایان این مراسم از مادران قصه گو با اهدای بسته های تبرکی تقدیر شد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ظرفیت دستگاه‌‌های اجرایی و قضایی استان، پشتیبان واحدهای تولیدی

چ نوامبر 23 , 2022
در جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه عنوان شد: ظرفیت دستگاه‌‌های اجرایی و قضایی استان پشتیبان واحدهای تولیدی خواهند بود. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در قوه قضائیه چهارشنبه ۲ آبان با حضور استاندار، رئیس کل […]