پلیس‌راه در پایانه‌های مسافربری مستقر می‌شود

رئیس پلیس‌راه کشور از استقرار پلیس‌راه در پایانه‌های مسافربری خبر داد و افزود: بررسی و کنترل فنی اتوبوس‌ها در مبدأ از تصادفات جاده‌‌ای جلوگیری می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، سردار حسن مومنی چهارشنبه ۱۸ آبان در شورای راهبردی تصادفات استان کرمان اظهار داشت: در حوزه تصادفات دستگاه‌های زیادی دخیل هستند که هشت دستگاه نقش بیشتری دارند.

 وی بیان داشت: از توان و قابلیت‌های مرکز، برای استان کرمان اولویت قائل می‌شویم، ضمن اینکه از ظرفیت‌های استان نیز باید استفاده کرد.

مومنی گفت: در بازدیدی که از استان داشتیم، جاده‌های استان کرمان از نظر ایمنی در خیلی جاها مشکل دارند و همه این مشکلات می‌تواند به نقطه حادثه‌خیز تبدیل شوند. 

رئیس پلیس راهور فراجا عنوان کرد: نباید اجازه دهیم نقاط حادثه‌خیز ایجاد شود که بخواهیم آنها را برطرف کنیم، از ظرفیت‌های استان در قالب مشارکت‌های اجتماعی، استفاده از ماشین‌آلات و غیره نیز به کار گرفته شود.

وی ادامه داد: هر تخلف و تصادفی نباید منجر به فوت شود، بارها بر استانداردسازی و ایمن‌سازی خودروها تاکید کردیم. ایمن‌سازی راه‌ها و فرهنگ‌سازی همه باید در کنار هم پیگیری شود.

مومنی تصریح کرد: هدف اصلی و مشترک همه ما عدم آسیب به هموطنان است، پس می‌توانیم کارهای مشترک را داشته باشیم. وی با اشاره به بالا بودن میزان تصادفات و فوتی‌ها در راه‌های روستایی استان بر آشکارسازی محورهای روستایی، ادوات کشاورزی، موتورسیکلت‌ها و رفت و آمدهای روستایی تاکید کرد. 

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کشت گیاهان دارویی در سطح بیش از ۱۲ هزار هکتار از مراتع جنوب کرمان

پ نوامبر 10 , 2022
به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پیام طبیعت جنوب کرمان؛ مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری جنوب کرمان از اجرای طرح احیا، اصلاح و توسعه گیاهان دارویی در سطح ۱۲ هزارو ۳۳۴ هکتار از مراتع جنوب کرمان با مشارکت مردمی خبر داد. حمزه احمدی با […]