شور عاطفه‌ها در کرمان/ برپایی ۱۰۰ پایگاه در میادین اصلی شهرهای استان

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان گفت: ۱۰۰ پایگاه شور عاطفه ها در میادین اصلی شهرها دائر کردیم که آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نوع‌دوست استان هستند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ ناصر عسکری نژاد مدیر کل کمیته امداد استان کرمان امروز با حضور در پایگاه شور عاطفه ها گفت: امروز و فردا شاهد برگزاری شور عاطفه ها در سراسر کشور و استان هستیم.
وی ادامه داد: به همین منظور ۱۰۰ پایگاه شور عاطفه ها در میادین اصلی شهر دائر کردیم که آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم خیر و نوع‌دوست استان هستند.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: دفاتر کمیته امداد استان کرمان و ۴۲۵ مرکز نیکوکاری سطح استان نیز آماده دریافت کمک‌های مردم نوع‌دوست استان در حمایت از دانش آموزان یتیم و نیازمند هستند.
وی خاطرنشان کرد: از مردم نیکوکار استان درخواست داریم همچون گذشته یاریگر کمیته امداد در کمک به دانش آموزان یتیم و نیازمند در آستانه شروع سال تحصیلی باشند.
عسکری نژاد با اشاره به اینکه کمک های مردم خیر استان در قالب رویداد شور عاطفه ها به صورت نقدی و غیر نقدی جمع آوری می شود افزود: مردم نوع‌دوست استان علاوه بر پایگاه ها و دفاتر کمیته امداد می توانند از طریق کد دستوری #۰۳۴* ۸۸۷۷* و شماره حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ نیز کمک های نقدی خود را در حمایت از دانش آموزان نیازمند پرداخت کنند.
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه پایگاه های شور عاطفه ها امروز در میادین اصلی شهرها و فردا در میعادگاه های نماز جمعه فعال و آماده دریافت کمک های مردمی هستند افزود: مرحله دوم شور عاطفه ها نیز شنبه ۹ مهر ماه در مدارس سراسر استان برگزار خواهد شد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام محدودیت‌های ترافیکی مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین

پ سپتامبر 15 , 2022
محدودیت‌های ترافیکی اربعین حسینی در استان کرمان اعلام شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ همزمان با اربعین حسینی طی روز شنبه بیست و ششم شهریور در مسیر کرمان به جوپار یک سری محدودیت ترافیکی اعمال و در این رابطه اعلام می‌شود. ۱- محور رفت کرمان به جوپار برای تردد […]