برپایی ایستگاه ماشین نویسی عید غدیرخم در جیرفت

همزمان با عید پربرکت غدیرخم خادمیاران و یاوران رضوی کانون هنر و محصولات فرهنگی جیرفت در حرکتی فرهنگی با اجرای طرح ماشین نویسی حال و هوای جشن و سرور به شهر دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از  آستان نیوز از کرمان، الهام عبدالهی، مسئول کانون هنر و محصولات فرهنگی شهرستان جیرفت اظهار داشت: بزرگداشت وقایع تاریخی و مهم اسلام در جامعه امروز موضوعی مهم و ضروری است. تشریح و تبلیغ پیام غدیر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
عبدالهی عنوان کرد: همزمان با عید غدیر طرح ماشین نویسی خودروهای عبوری و خطاطی در سطح شهر و پارک ولیعصر(عج) انجام شد که با استقبال خوب مردم و رانندگان وسایل نقلیه همراه بود.
وی ابراز کرد: در این طرح خادمیاران و یاوران رضوی با شعارنویسی و نوشتن شعر روی خودروهای عبوری فضای شهر را متبرک به نام مولای متقیان علی(ع) کردند.
عبدالهی تاکید کرد: با استفاده از ابزار هنر و انجام برنامه های فرهنگی می‌توان در توسعه و ترویج سیره علوی و فرهنگ ولایی در سطح جامعه و به ویژه در تعامل با گروه های هدف جوان به عنوان سرمایه های اصلی نظام گام های موثری برداشت.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پروژه های آبخیزداری در جنوب کرمان جهت کاهش خسارات سیل در حال اجراست

چ جولای 27 , 2022
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان گفت: در حال حاضر از مجموع ۸۰۰ هزار هکتار از عرصه‌های شناسایی شده در سطح جنوب کرمان، در ۵۰۰ هزار هکتار آن عملیات آبخیزداری انجام ودر بیش از ۲۵۰ هزار هکتار در حال اجرایی شدن است.