دیدار مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت با رئیس جمعیت هلال احمر

مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت از هم افزایی مجموعه خادمیاری شهرستان جیرفت و جمعیت هلال احمر با هدف خدمت رسانی به نیازمندان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز؛ کرامت پیرنیا، در حاشیه دیدار با رئیس جمعیت  هلال احمر و امدادگران این نهاد ضمن گرامیداشت دهه پربرکت کرامت اظهار داشت: خادمیاران رضوی شهرستان با بالا زدن آستین های همت به مردم نیازمند و‌ محروم خدمت رسانی می کنند و با نیت خالصانه و الهی خود اجازه نخواهند داد غبار غم و‌ محرومیت بر چهره نیازمندان بنشیند.

پیرنیا تاکید داشت: اگر زمانی تکلیف جوانان ما در دفاع از اسلام و انقلاب حضور در مناطق عملیاتی و دفاع مقدس بود، امروز تکلیف ما مجاهدت در عرصه خدمت‌رسانی است، آن‌هم خالصانه و به نیابت از حضرت ثامن الحجج(ع)؛ چراکه اگر این‌گونه باشد اثرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به اهداف مشترک جمعیت هلال احمر و خادمیاران رضوی مبنی بر خدمت رسانی به  نیازمندان مناطق محروم آماده همکاری لازم در زمینه های آموزشی، امدادگری، فرهنگی، درمانی و معیشتی با این سازمان خواهیم بود.

در ادامه این دیدار وحید شاهرخی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جیرفت بیان داشت: جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین سازمان مردم نهاد کشور به محرومین و‌ نیازمندان خدمت رسانی می کند و در بحران ها و حوادث یاور مردم است.

شاهرخی ضمن قدردانی از فعالیت های خیرخواهانه خادمیاران رضوی در سطح شهرستان عنوان کرد: با برنامه ریزی و آموزش های  لازم می توان از  ظرفیت مناسب خادمیاران و یاوران رضوی در مواقع بحرانی استفاده کرد.

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجلیل از دختران پرستار در دهه کرامت

ی ژوئن 12 , 2022
همزمان با دهه کرامت و به همت کانون سلامت رضوی شهرستان جیرفت از دختران پرستار مرکز آموزشی درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) تقدیر شد.