اهداء جهیزیه رضوی به زوج های بی بضاعت راوری

خادمیاران رضوی شهرستان راور ۳۱ سری جهیزیه امام رضایی را از ابتدای سال با همکاری نیکوکاران و مراکز خیریه و نیکوکاری در منطقه به زوج های کم برخوردار اهدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز؛ حسین نخعی راد، مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان راور گفت: اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند وآبرومند با نام و یاد امام رضا علیه السلام از رویکردهای خیرخواهانه و کریمانه کانون خدمت رضوی در شهرستان راور می باشد که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا کنون به طور متوالی در چندین مرحله صورت پذیرفته است.

وی بیان کرد: ۳۱ سری جهیزیه شامل اقلام ضروری معیشتی از جمله گاز، کالای خواب، سرویس ظروف، پتو، ماشین لباسشویی و… به زوج های جوان و بی بضاعت اهدا شده است .

نخعی راد ارزش ریالی اقلام اهدا شده را ۶۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: خادمیاران رضوی با همکاری خیریه های مرتبط در شهرستان با شناسایی زوج های نیازمند اقدام به تهیه جهیزیه برای آنان می کنند که اخیراً به یُمن میلاد خجسته حضرت زینب سلام الله علیها در اقدامی مشترک با مساعدت خیرین و همکاری مرکز نیکوکاری افق وابسته به بقعه متبرکه بی بی معصومه ۱۸۰میلیون ریال جهیزیه به زوجی جوان اهدا شد .
  
نخعی راد هدف از اهداء اقلام جهیزیه به زوج های جوان را ترویج ساده زیستی و و تشویق جوانان به سنت ازدواج دانست و تاکید کرد: تمام اقلام و لوازم اهدا شده از تولیدات داخلی است و حمایت از تولید داخل دراین خدمت رسانی ها مورد توجه قرار گرفته است .

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نوزاد رفسنجانی با مهر و عطوفت امام رضایی بیمه شد

س دسامبر 21 , 2021
با همت خادمیاران رضوی مهر و عطوفت امام رضایی این بار شامل حال نوزاد بی بضاعت رفسنجانی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز؛ خادمیاران کانون محله ای خدمت رضوی مسجد صاحب الزمان(عج) رفسنجان یک سری لوازم کامل سیسمونی نوزاد به خانواده بی بضاعت […]