محفل انس با قرآن کریم ویژه دانش آموزان جیرفت برگزار شد

با همت خادمیاران رضوی شهرستان جیرفت محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته شهرستان در مدرسه دخترانه شهید حسین مهدوی برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز، کرامت پیرنیا مسئول کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت گفت: قرآن کریم برای مومنین شفا و رحمت است و صفحه دل را از آلودگی پاک می کند و سعادت واقعی را به روح انسان می دهد.
وی با بیان اینکه گسترش فعالیت های قرآنی باعث افزایش معنویت و عطرآگین شدن فضای جامعه به نور قرآن می شود تصریح کرد: انس با قرآن کریم فقط به تلاوت نیست بلکه به تفکر و عمل به دستورات الهی در زندگی فردی و اجتماعی است.

پیرنیا افزود: یکی از اهداف کانون های خدمت رضوی برگزاری فعالیت های قرآنی ازجمله آموزش قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، رسیدگی به مجالس قرآنی و همچنین برگزاری مسابقات قرآنی است.

وی تاکید کرد: در همین راستا و با همت کانون محله ای مسجد جامع و کانون تخصصی وقف ونذر رضوی محفل انس با قرآن کریم ویژه دانش آموزان در خوابگاه شبانه روزی مدرسه شهید حسین مهدوی برگزارشد و دراین محفل نورانی قاریان برجسته وممتاز شهرستان آیاتی از کلام نور را در مقام های حجاز، بیات، صبا و نهاوند قرائت کردند.
گفتنی است در پایان این مراسم دانش آموزان مدرسه شهید محمدحسین مهدوی مهمان سفره بابرکت امام رضایی بودند .

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اهداء جهیزیه رضوی به زوج های بی بضاعت راوری

س دسامبر 21 , 2021
خادمیاران رضوی شهرستان راور ۳۱ سری جهیزیه امام رضایی را از ابتدای سال با همکاری نیکوکاران و مراکز خیریه و نیکوکاری در منطقه به زوج های کم برخوردار اهدا کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز؛ حسین نخعی راد، مسئول کانون های خدمت رضوی […]