آمادگی استان برای برگزاری اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی

استاندار کرمان با اشاره به برگزاری اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در استان کرمان افزود: در این زمینه جلسات متعددی برگزار، کمیته‌بندی‌ها انجام شده و استان آمادگی کامل جهت برگزاری این اجلاسیه را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی ‌بعد ازظهر چهارشنبه ۲۳ خرداد با حضور رئیس مرکز بسیج صدا و سیما، استاندار کرمان، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل صدا و سیما مرکز استان در سالن جلسات استانداری کرمان برگزار شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه گفت: توفیقی نصیب استان شده که اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در استان کرمان در تیرماه برگزار بشود. وی بیان داشت: در این زمینه جلسات متعددی برگزار، کمیته بندی‌ها انجام شده و استان آمادگی لازم جهت برگزاری این اجلاسیه را دارد.

استاندار کرمان با اشاره به حضور مهمانان خارجی از کشورهای مختلف دنیا در بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان، تصریح کرد: تلاش استان براین است که این اجلاسیه به بهترین شکل برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلف اجلاسیه به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود، افزود: اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی در کرمان موجب تزریق یک فضای مثبت فرهنگی و معنوی در استان می‌شود.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خرید ۲۲۷ هزار تن گندم در استان کرمان

ش ژوئن 15 , 2024
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمان گفت : در سال جاری تاکنون ۲۲۷ هزار تن گندم در استان خریداری شده و این خرید همچنان ادامه دارد.