جشنواره ملی عکس نیکوکاری در جنوب کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: بزودی جشنواره ملی عکس نیکوکاری در جنوب کرمان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان حجت الاسلام سید احمد حسینی در این باره اظهارداشت: کارگاه عکاسی مستند اجتماعی از سری برنامه های این جشنواره ملی است که به صورت تئوری و عملی برگزار خواهد شد.وی با بیان اینکه جشنواره ملی عکس نیکوکاری دو روزه است و به صورت رایگان برگزار می شود، افزود: یکی از مباحثی که در این جشنواره مطرح است، گپ و گفت عکاسخانه پیرامون مستند نگاری می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به اینکه جشنواره ملی عکس نیکوکاری در روزهای جمعه ۲۵ و شنبه ۲۶ خردادماه برگزار می شود، بیان کرد: اولین روز این جشنواره ملی در بخش ساردوئیه شعر درب پشت و دومین روز نیز در شهر جیرفت سالن شهید مداحی پور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه عکاسی مستند اجتماعی با تدریس فرهاد سلیمانی برگزار می شود و دبیری این جشنواره را حسن غفاری بر عهده دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی توانمندسازی هنرمندان یکی از اولویت های این اداره کل برشمرد و خاطرنشان کرد: در همین راستا ظرفیت های قرارگاه شهید آوینی جنوب کرمان و موسسه فرهنگی هنری ندای دیانت سبزواران را پای کار آوردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه نیکوکاری امری خداپسندانه است، تصریح کرد: گسترش فرهنگ نیکوکاری در جامعه باعث شکوفایی و بالندگی جامعه می شود و برگزاری این جشنواره گامی در جهت گسترش فرهنگ نیکوکاری است.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هشدار دادستانی برای تبلیغات انتخاباتی با امکانات دولتی

پ ژوئن 13 , 2024
دادستان کرمان به مسئولان و کارکنان استان هشدار داد هرگونه فعالیت تبلیغاتی به نفع یا ضرر کاندیداها اعم از تبلیغ در ساعات اداری یا استفاده از امکانات دولتی در دستگاه‌های دولتی ممنوع و مصداق ارتکاب جرم است.