هشدار مدیریت برق جیرفت به عدم رعایت مصرف برق برخی از ادارات دولتی و بانکها

مدیر برق شهرستان جیرفت از صدور اخطار برای ادارات دولتی و غیردولتی که مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش مصرف برق را رعایت نمی کنند، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی مدیریت برق شهرستان جیرفت با بیان این که از ۱۶خرداد با تغییر ساعت کار ادارات ازساعت ۶الی۱۳و گرم شدن هوا برنامه مدیریت مصرف برق آغاز شده است، خاطرنشان ساخت: امسال علاوه بر این که همانند سال گذشته به ادارات و دستگاههای دولتی و عمومی اطلاع رسانی شده و ضابطین ما نیز به این مراکز مراجعه حضوری خواهند داشت؛ فرایند کنترل مصرف بار ادارات به وسیله کنتورهای هوشمند نیز انجام خواهد شد.

مجتبی شادجو مدیر برق بر لزوم اجرای مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش ۳۰ درصد مصرف برق در ساعت اداری و ۶۰ درصد پس از پایان وقت اداری تاکید کرد.

وی گفت: همچنین کنتورهای هوشمند منصوبه نمودار مصرفی ادارات را  رصد و پایش کرده و اداراتی  که این مصوبه را رعایت نکنند، در مرحله اول اخطار دریافت کرده و سپس برق آنها به وسیله همین کنتورهای هوشمند محدود خواهد شد.جهت تامین برق پایداروجلوگیری ازخاموشیهای ناخواسته نیازمند همکاری وهمراهی تمام دستگاههای اجرایی دولتی وبانکها و مشترکین محترم هستیم.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ضارب معلم جیرفتی دستگیر شد

چ ژوئن 12 , 2024
معاون دادستان جیرفت از دستگیری ضارب یکی از معلمان این شهرستان در کمترین زمان خبر داد.