بازداشت مشترک متخلف آب شرب در روستا / با دارندگان انشعابات غیرمجاز برخورد جدی می‌شود

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت گفت: یکی از مشترکین آب شرب در روستا که با ماموران جمع آوری انشعابات غیرمجاز درگیری فیزیکی پیدا کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ علی مشایخی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: در پی مراجعه و تذکر نیروهای پلیس آب و جمع آوری انشعابات غیرمجاز به یکی از مشترکین آب در روستاهای شهرستان متاسفانه با درگیری و برخورد نامناسب ایشان روبرو شدند.

مشایخی تصریح کرد: با حضور به موقع پلیس و دستور قضایی فرد خاطی بازداشت شد و ان‌شاءالله پرونده ایشان به صورت جد و با قاطعیت تا مرحله نهایی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه مشترکین متخلف آب باید نقره داغ شوند، خاطرنشان کرد: برخورد جدی و بدون اغماض با دارندگان انشعاب خلاف صورت خواهد گرفت، زیرا این انشعابات عامل اصلی بحران کم آبی و تنش آبی در روستاها و شهرها می باشند که پاکسازی شبکه آب شهرستان از انشعابات خلاف به صورت جدی در دستور کار است.

وی بیان داشت: از همکاری مطلوب دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی شهرستان جیرفت در راستای برخورد با انشعابات غیرمجاز نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بهره‌برداری از فیبر نوری روستایی به طول ۹۰ کیلومتر در جیرفت

س ژوئن 11 , 2024
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از بهره‌برداری مسیر فیبر نوری شهر جیرفت به روستای دولت آباد اسفندقه و آبشور به طول ۹۰ کیلومتر خبر داد.