افزایش ابر و وزش تندبادهای لحظه ای در کرمان

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت : برای امروز در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و وزش تندباد‌های لحظه‌ای پدیده غالب جوی در کرمان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان است گفت : افزایش ابر پدیده غالب جوی  طی امروز در شهر‌های جنوبی و غربی استان کرمان است.

وی با بیان اینکه امروز هم بارش‌های رگباری را در سطح استان خواهیم داشت افزود: امروز عمده فعالیت بارشی برای مرکز جنوب غرب و ارتفاعات شمالی استان کرمان خواهد بود که بارش‌ها همراه با رعد و برق و رگباری است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در کرمان، ماهان، بردسیر، زیدآباد، راین و رفسنجان گزارش بارندگی داشته ایم که همه بارش‌ها کمتر از یک میلی متر بوده اند.

وی گفت: میانده جیرفت طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۴ درجه سانتیگراد گرم‌ترین منطقه استان کرمان و لا له زار با دمای ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه استان کرمان است. 

سلاجقه بیان داشت : همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته کهنوج و منوجان دمای ۴۳ درجه را داشتند که بعد از میانده جیرفت گرم‌ترین نقطه بوده اند.

وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۲ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت : امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۲ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

‍ هشدار نماینده و ضرب‌الاجل سه ماهه برای پیمانکار مس کرور عنبرآباد

ش ژوئن 8 , 2024
در نشست بهنام سعیدی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با مدیرعامل شرکت صنایع ملی مس ایران مطرح شد که به پیمانکار مس کرور مهلت سه ماهه داده شده تا در این مدت فعالیت خود را آغاز کند و در غیر این صورت طبق قانون برخورد لازم با آن صورت خواهد گرفت.