اجرای پویش «عطر علم رضوی» به همت کانون تخصص تعلیم و تربیت شهرستان بم

پویش «عطر علم رضوی» با هدف دسترسی دانش آموزان کم بضاعت به آموزش رایگان اجرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان، محمود مهدوی، دبیر کانون های خدمت رضوی دارالصابرین بم گفت: مهمترین فعالیت‌ کانون تخصصی تعلیم و تربیت در سال جاری خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند در پویش عطر علم رضوی با هدف بهره مندی از خدمات رایگان تحصیلی است.

محمودمهدوی از ارائه خدمات رایگان به دانش آموزان در سال قبل خبر داد و افزود: ارائه مشاوره تحصیلی به ۱۴۴ دانش آموز دختر وپسر، برگزاری کلاس های کنکور برای ۱۸۲ نفر دانش آموز کنکوری ، تدریس به ۱۵۵ دانش آموز مقطع متوسطه دوم پسر و دختر، تشکیل گروه نوجوانان باحضور ۹۰ نفر دانش آموز پسر با هدف تربیتی ،بهره مندی بیش از ۵۰۰ دانش آموز دختر و پسر از برنامه های چهارشنبه های امام رضایی از جمله اقدامات کانون تخصصی تعلیم وتربیت است.

وی در ادامه گزارش خاطر نشان کرد:مشارکت معلمان خادمیار ویاور رضوی به صورت پشتیبان درسی برای دانش آموزان نیازمند از دیگر فعالیت های این کانون تخصصی است.

مهدوی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این پویش پویش ۱۰۰۰ نفر دانش آموز ، از آموزش رایگان بهره مند شدند،ابراز کرد: فرهنگیان شهرستان در صورت تمایل به مشارکت در این پویش می‌توانند ابتدا به عنوان یاور رضوی و سپس با انجام فعالیت مستمر به عنوان خادمیار جذب شوند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

کلنگ‌زنی سالن ورزشی شهید خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در کرمان

چ مه 29 , 2024
کلنگ احداث سالن ورزشی شهید خدمت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی با زیر بنای یک‌هزار و ۶۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان با حضور معاون تربیت و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مجموعه فرهنگی ورزشی سعادت کرمان به زمین زده شد.