صدور ۲۱۴۸ پروانه ساختمانی در بافت‌های فرسوده جنوب کرمان

معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: با مشارکت شهرداری ها تاکنون ۲۱۴۸ واحد پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده شهرهای جنوب کرمان صادر شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از فارس، وحید افشاری پور ، ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون از تعداد واحدهای ساخته شده در بافت های فرسوده در جنوب کرمان۲۱۴۸ واحد پروانه صادر شده است.وی ادامه داد: تمامی واحدها از تخفیف بالای ۵۰ درصدی هزینه های صدور پروانه ساختمانی بهره‌مند شده‌اند.

افشاری پور بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۳ متقاضیان ساخت در محدوده بافت های فرسوده شهرهای جنوب کرمان علاوه بر تخفیف هزینه های صدور پروانه به میزان حداقل ۵۰ درصد می‌توانند از مشوق های کالبدی ۱۹ بندی شهرسازانه مانند یک طبقه اضافه تراکم ساختمانی، کم شدن ضریب پارکینگ و سایر مشوق ها استفاده نمایند.

معاون مسکن و بازآفرینی شهری با اشاره به اینکه یکی از سیاست های دولت در زمینه بازآفرینی شهری موضوع نوسازی مسکن است گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون از ۴۱ واحد احداث‌ شده در بافت‌های فرسوده در جنوب کرمان حدود ۳۲ پروانه ساختمانی صادر شده است.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لزوم مدیریت برق صنایع برای جلوگیری از افت تولید

چ مه 22 , 2024
استاندار کرمان گفت: برق صنایع به منظور جلوگیری از افت تولید صنایع استان باید مدیریت شود.