ضرورت استفاده از ظرفيت ورزشکاران براي توسعه رفتارهاي سازنده اجتماعي

فرمانده انتظامي جيرفت در جمع تعدادي از ورزشکاران شهرستان گفت : ظرفيت ورزشکاران براي توسعه رفتارهاي اجتماعي سازنده بسيار مناسب است که هر يک از ورزشکاران با درک اين مهم و تقويت جسم خود، براي ديگران نيز الگو و سرمشق هستند .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ سرهنگ”رضا فيروزبخت “در نشست تعاملي با تعدادي از ورزشکاران شهرستان جيرفت اظهار داشت : ورزشکاراني که براي سلامت جسم و اخلاق خود فعاليت مي کنند از سرمايه هاي اجتماعي موثر در تامين نظم و امنيت هستند .

وي افزود : يکي از مراکزي که در حال حاضر به توليد و تامين امنيت کمک مي کند باشگاه هاي ورزشي هستند که ساعات فراغت جوانان و نوجوانان را پر مي کنند و آنها را در مسير زندگي با اخلاق و پهلواني سوق مي دهند .

وي بيان داشت : پليس به نقش و جايگاه شما ورزشکاران واقف است و شما بايد به خود افتخار کنيد که با همت خود تلاش مي کنيد تا انسانهايي مفيد و موثري براي جامعه باشيد .

سرهنگ” فيروز بخت” در پايان خاطر نشان کرد : ظرفيت ورزشکاران براي توسعه رفتارهاي اجتماعي سازنده بسيار مناسب است که هر يک از ورزشکاران با درک اين مهم در تقويت جسم خود براي ديگران نيز الگو و سرمشق مي باشند .

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صدور ۲۱۴۸ پروانه ساختمانی در بافت‌های فرسوده جنوب کرمان

س مه 21 , 2024
معاون مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: با مشارکت شهرداری ها تاکنون ۲۱۴۸ واحد پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده شهرهای جنوب کرمان صادر شده است.