مطالبات گوجه کاران جنوب کرمان پرداخت می شود

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان عنوان کرد: مطالبات گوجه کاران از امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه به ترتیب روز تحویل ، پرداخت می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ محمد بلند نظر با اعلام خبر فوق گفت : تا کنون قریب ۷ هزار تن خرید توافقی گوجه  فرنگی  با نرخ هر کیلوگرم ۴ هزار تومان تحویل کارخانه رب عنبر کهنوج شده است و حدود میزان ۷۳۴ تن رب تولیدی را به کارخانجات مقصد حمل شده است ، که در کمتر از ده روز از شروع طرح، با پیگیرهای این مدیریت و تلاشهای همکاران شبانه روزی مدیریت تامین اعتبار آن در حال انجام است و به حساب کشاورزان واریز می شود.

وی تصریح کرد: انشالله از امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مطالبات گوجه کاران به ترتیب روزتحویل، به کشاورزانی که مدارک کامل و شماره حساب تحویل مرکز خرید داده باشند پرداخت می شود.

محمد بلندنظر خاطر نشان کرد  : این  طرح به منظور حمایت از کشاورزان به صورت توافقی  انجام شده و در این طرح کارخانه نیلی صنعت کهنوج  با عقد قرارداد با مباشر (تعاون روستایی) گوجه فرنگی را از کشاورزان ۴ هزار تومان خرید می کند و مباشر خرید رب تولیدی کارخانه را با نرخ مشخص طی قراردی خریداری میکند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اولین کمپ ماده ۱۶ در جنوب کرمان آماده بهره‌برداری است

د مه 13 , 2024
رئیس دادگستری شهرستان جیرفت از تجهیز و بازسازی مکان مورد استفاده کمپ ماده ۱۶ در این شهرستان خبر داد.