نکوداشت مقام معلم توسط خادم‌یاران رضوی

خادمیاران کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی شهرستان جیرفت ، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن تقدیر از معلمان ، مرقد معلم شهید سیدمیثم حسینی را غبار روبی و عطرافشانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از آستان نیوز؛ کرامت پیرنیا دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت بیان کرد : همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم ، خادمیاران کانون تعلیم وتربیت با حضور در دبستان پسرانه قلم از معلمان این مدرسه با اهدا شاخه گل و بسته های تبرکی تقدیر کردند.

وی ادامه داد: در ادامه این برنامه ، خادمیاران با حضور در گلزار شهدا ضمن غبار روبی مرقد معلم شهید خادم الرضا(ع)؛ شهید سید میثم حسینی با آرمان های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

پیرنیا ضمن تبریک هفته معلم به خادمیاران و یاوران عرصه تعلیم و تربیت ، نقش آنان را عنوان سنگربانان خاکریز علم و تربیت برای شکوفایی استعداد های انقلاب مهم و اثر بخش برشمرد و ابراز کرد: خادمیاران این کانون در سال گذشته ضمن خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند ، ۷۲۰۰ نفر ساعت آموزش رایگان به دانش آموزان کم برخوردار ارائه کردند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در کرمان

س مه 7 , 2024
بنا به اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا اوایل هفته آینده برای مناطقی از استان کرمان وزش باد خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.