برگزاری آیین تشییع پیکر مطهر سرباز شهید «محمد رودابی» در جیرفت

آیین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک سرباز عملیات تروریستی هجدهم فروردین ماه “کورین” زاهدان روز دوشنبه در جیرفت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ آیین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک سرباز شهید ” محمد رودابی “که یکی از دو سرباز شهید عملیات تروریستی هجدهم فروردین ماه ” کورین ” زاهدان است از ساعت ۸ روز دوشنبه بیستم فروردین ماه از چهار راه اول بلوار بهشت زهرای جیرفت تا گلزار شهدای این شهر برگزار می شود.

از عموم مردم و مسئولان خطه جنوب استان جهت شرکت در آیین وداع با این شهید عزیز و جان فدای امنیت وطن دعوت به عمل آ مده است.

گفتنی است روز گذشته کارکنان انتظامی بخش کورین زاهدان در حین گشت زنی و تامین امنیت منطقه به دو نفر مظنون شدند که این افراد با مشاهده ماموران اقدام به فرار و تیراندازی به سمت ماموران کرده و متاسفانه به رغم دستگیری یکی از آنان دو نفر از سربازان به نام های ” محمد رودابی ” اهل شهرستان عنبرآباد و سرباز علی قاسمی اهل زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پیش‌بینی وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در مناطقی از کرمان

ی آوریل 7 , 2024
طبق اعلام سازمان هواشناسی برای امروز و فردا در مناطقی از استان وزش باد نسبتا شدید خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.