بیشترین بارش باران در جیرفت با ۵۱ میلی متر

مدیر کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشترین بارش در شهرستان جیرفت با ۵۱ میلی متر ، بافت با سی میلی متر و کهنوج با ۲۶ میلی متر به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ استاندار درجلسه ستاد پیشگیری و بحران استان به شرایط جوی استان اشاره کرد وگفت: همه دستگاه‌های باید تا پایان انتخابات  آمادگی کامل داشته باشند تا نقاط بحران را شناسایی کنند ،بخصوص برق و ارتباط حتما آماده باشند و هیچ توجیهی برای ایجاد خلل نداریم.

محمد مهدی فداکار افزود: طرح های آبخیزداری در حال انجام است و بصورت جدی باید پیش رود واگر راههای روستایی تخریب شده اند باید رسیدگی شود.

عراقی زاده مدیر کل هواشناسی استان کرمان هم گفت: بیشترین بارش در شهرستان جیرفت با ۵۱ میلی متر ثبت شده و بافت با ۳۰ میلی متر و کهنوج ۲۶ میلی متر رتبه های بعدی را دارند.

وی افزود: تا پایان هفته کاهش دما را داریم و از روز چهارشنبه تا روز جمعه سامانه بارشی دیگر داریم که شدتش از این سامانه کمتر است.

نیک طب مدیر کل محیط زیست استان نیز گفت: ۱۶ ایستگاه پایش  داریم ۴ ایستگاه هم آماده افتتاح است اما بازکمبود داریم.وی افزود: با توجه به ریزگردها و گستردگی استان با کمک صنایع باید مشکل را رفع کنیم. 

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

متوسط بارندگی استان به ۴۰ میلیمتر افزایش یافت

س فوریه 27 , 2024
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: میزان متوسط بارندگی استان از ۲۲ میلیمتر به بیش از ۴۰ میلیمتر افزایش یافته است.