افتتاح ۴ هزار میلیارد ریال پروژه در دهه مبارک فجر در عنبرآباد

۴ هزار میلیارد ریال پروژه در دهه مبارک فجر در شهرستان عنبرآباد بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان عنبرآباد، یزدان افشاری، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: امسال چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با مهمترین صحنه سیاسی کشور یعنی انتخابات همزمان شده است.

فرماندار عنبرآباد خدمت به مردم را یکی از اهداف اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد و ابراز کرد: خدمت صادقانه ما مسئولین باعث امید آفرینی در جامعه می شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، تصریح کرد: رعایت اصل بی طرفی و همچنین فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات باید مدنظر باشد.

افشاری پور اظهار کرد: برنامه های این شهرستان در ابتدای سال ۱۴۰۲ بر مبنای توسعه ارتباطات و حمل و نقل، پایداری شبکه برق، بحران خشکسالی، آموزش، بهداشت و جوانی جمعیت سیاست گذاری شده است.

فرماندار عنبرآباد با اشاره به عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمات مسئولین در شهرستان عنبرآباد، عنوان کرد: تعداد ۶۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال یکهزار و ۵۲۰ نفر را فراهم خواهد کرد امیدواریم این مهم زمینه تحقق اهداف اقتصادی و زیربنایی را فراهم کند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۵۶ مدرسه در استان کرمان به بهره‌برداری رسید

ج فوریه 2 , 2024
امروز ۱۳ بهمن‌ماه و در دومین روز از دهه‌ مبارک فجر طی مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش، ۹۵۰ پروژه‌ آموزشی و پرورشی در سراسر کشور از جمله ۵۶ پروژه آموزشی در استان کرمان به صورت ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.