شروع جشن های انقلاب اسلامی در شهرستان جيرفت

جشن های ویژه سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي همزمان با نخستین روز آغاز دهه مبارک فجر(۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه) با اجرای بيش از ۵۰۰ عنوان ویژه برنامه در قالب ۲۴ کمیته تخصصی در شهر جیرفت و مراکز بخش ها و روستاهای بزرگ آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نگاه کرمان؛ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جيرفت گفت : ماه بهمن امسال علاوه بر ايام ا… دهه فجر حدود هشت مورد مناسبت مذهبي که اکثرا ولادت ائمه اطهار و يک روز هم ۲۲ بهمن است را در خود جاي داده است .

خداداد اميني روش ضمن تبريک ايام ا… دهه فجر و فضائل ماه رجب المرجب و همچنین تبریک میلاد فرخنده حضرت علی ابن ابیطالب (ع) محضر مردم شريف ایران اسلامی خاصه مردم عزتمند شهرستان جیرفت با بیان این نکته که دهه فجر میوه و حاصل مجاهدت های پیر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است که بار دیگر اسلام را زنده نمود گفت : چندین جلسه با حضور اعضاء محترم شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان جیرفت به منظور هم افزایی فکری و ارائه راه کارهای اجرایی تشکیل شده است و همانطور که قبلا در رسانه های محلی بیان شده بزرگداشت این ایام با برکت با بیش از ۵۰۰ عنوان ویژه برنامه در قالب ۲۴ کمیته تخصصی برگزار خواهد شد که برای کمیته های مربوطه شرح وظايفي تعیین شده است.

امینی روش در مورد ویژه برنامه های روز ۱۲ بهمن ماه اظهار داشت : به صدا درآوردن زنگ انقلاب در روز چهارشنبه مصادف با ۱۱ بهمن ماه (به علت تعطيلي مدارس در روز پنجشنبه) در دبستان دخترانه دوره اول شاهد همراه با جشن و سرور در معیت مسئولین و گروه های مردمی برگزار مي شود .

ایشان از شهرداران و بخشداران بخش هاي تابعه شهرستان درخواست کردند علاوه بر گرامیداشت این ایام به صورت فیزیکی از جمله چراغانی و … برنامه های محتوايي از جمله تبیین آثار و برکات نظام و دستاوردهاي آن در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ….در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام

admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نامزدهای تایید صلاحیت شده جیرفت و عنبرآباد به ۲۷ نفر افزایش یافت

س ژانویه 30 , 2024
فرماندار شهرستان جیرفت گفت:با تایید صلاحیت سه نفر دیگر از نامزدهای نمایندگی مجلس از حوزه جیرفت و عنبرآباد تعداد نامزدهای این حوزه به ۲۷ نفر افزایش یافت.